Marvel's Guardians of the Galaxy
Galaxens mest dysfunktionella kompisgäng har sjabblat till det och får slita hårt för att undvika fängelse. Med andra ord: allt är precis som vanligt för Star-Lord & co.
#marvels-guardians-of-the-galaxy
Jag bor fan under en sten, men trodde på riktigt det här var en expansion till Avengers-spelet som släpptes tidigare haha
Du är nog inte ensam om det.
Du är nog inte ensam om det.
Men blev ju lite sugen på det nu efter jag läst recensionen.
"Writer and Fighter"
Den obligatoriska frågan, kommer det till Game Pass?
|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Tyvärr inte. Åtminstone inte i dagsläget.
Det där kanske är något man skulle kunna skriva i recensionerna. I rutan för betyg.
Låter trevligt med ett story drivet linjärt spel. Finns allt för få av dessa. Kommer helt klart att testa detta 😊
Instämmer. Alltför många utvecklare tror att mer är bättre. Men ibland räcker det väldigt bra med en trevlig linjär historia.
Blir nog ett köp när PS5an faktiskt blir tillgänglig, typ 2023 🙂
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Spelet är nog bra, men jag förstår inte hur man kan känna något för Marvel universe.
Det är så intetsägande. Det finns ingen anspelning på historia eller äldre myter och berättelser. Det är bara superhjältar i en påhittad crazy värld. Så krystat och plastigt och så lätt att bara pumpa ut nya hjältar, den ena coolare än den andra.
Alla har rätt till sin smak såklart, jag bara tycker det är synd att* serietidningshjältar är så dominerande bland Hollywoodfilmer och att den här totala dominansen pågått i över 10 år nu. Det finns nästan ingen plats för stora sci-fi-filmer eller historiskt drama, för alla storproduktioner ska ha superhjältar.
Måtte detta inte bli lika stort i gajmingvärlden. 🥳
* med risk att låta som en översittare/elitist/surkart, egentligen tycker jag det är jättesorgligt att den stora massan nöjer sig med sånt här s*r*p.
Memento Mori
Instämmer. Alltför många utvecklare tror att mer är bättre. Men ibland räcker det väldigt bra med en trevlig linjär historia.
Blir nog ett köp när PS5an faktiskt blir tillgänglig, typ 2023 🙂
Håller verkligen med! Hellre linjärt med en tight story som man faktiskt hänger med i än något i stil med assassin's creed / random open world från Ubisoft.
Spelet är nog bra, men jag förstår inte hur man kan känna något för Marvel universe.
Det är så intetsägande. Det finns ingen anspelning på historia eller äldre myter och berättelser. Det är bara superhjältar i en påhittad crazy värld. Så krystat och plastigt och så lätt att bara pumpa ut nya hjältar, den ena coolare än den andra.
Alla har rätt till sin smak såklart, jag bara tycker det är synd att* serietidningshjältar är så dominerande bland Hollywoodfilmer och att den här totala dominansen pågått i över 10 år nu. Det finns nästan ingen plats för stora sci-fi-filmer eller historiskt drama, för alla storproduktioner ska ha superhjältar.
* med risk att låta som en översittare/elitist/surkart, egentligen tycker jag det är jättesorgligt att den stora massan nöjer sig med sånt här s*r*p.
Bombastisk action har väl alltid varit populärt, inget nytt där direkt. Det är mer än så som har gjort Marvel så omtyckt.
Angående "stora sci-fi-filmer" har det väl kommit flera, Dune inte minst som nyss hade premiär.
|| Intel 8700K || MSI GTX 1080 TI Gaming X || Xonar DG || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || XFX XXX 650W || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Ingen historia i Marvel Universe?
Ehum, vi är inne i den 8nde iterationen av universum i Marvels värld. Det finns MÄNGDER med historia miljarder, miljoner, tusentals år bakåt i tiden och framåt.
Börja med se denna youtubeklipp på 1,5 timmar om Marvel univerusms historia
Fortsätt sedan med ett medlemskap på Marvel Unlimited och börja läsa igenom alla serietidningar de släppt
Filmerna kanske inte tagit upp så mkt av det, men det finns historia.
Bra betyg, att det inte är mycket utrymme för utforska ser jag som ett plus, skönt med sådana spel som mellan varven. Nu är ju det mesta open world med ändlös utforskning...
Det här ska bli skoj att spela
Blev ingen pre-order dock får dra till Elgiganten istället, mitt förra spel jag skickade efter fick jag 2vardagar EFTER release vill inte råka ut för samma sak igen så för köpa över disk.
Det ser så jäkla fult ut på alla klipp?
Du skulle gått till Specsavers