Annorlunda Conviction landar i höst

Robot
Medlem
Annorlunda Conviction landar i höst

Ska köpas, härlig stämning!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

Verkar jävligt coolt

Medlem
Medlem

Ah fint att det kommer till Windows också!

Medlem

Givet köp
Gillar att Fisher är mer brutal nu än tidigare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tyvärr ser det ut att följa Ubisofts senaste trend med att hålla spelaren i handen hela vägen, dvs mycket automatiserade system som gör det mer till en interaktiv film än ett spel.

Säger dock inte att det ser dåligt ut.

Medlem

Verkar riktigt schysst, men vill ha en demo innan köp


signatur

Game long and prosper

FM-guru
F.d. Sisyr

Ett tips är att faktiskt lyssna på killen o kolla in hemsidan. Videon där betydligt längre... och bättre.

Medlem

De ska jag ha!

Inaktiv

Woop! Michael Ironside är kung Nya SC kommer äga.

Medlem

Blev faktiskt imponerad, något som jag verkligen inte förväntade mig.

Medlem
Skrivet av Ichabod:

Tyvärr ser det ut att följa Ubisofts senaste trend med att hålla spelaren i handen hela vägen, dvs mycket automatiserade system som gör det mer till en interaktiv film än ett spel.

Säger dock inte att det ser dåligt ut.

Medhåll, var väl ett par grejor som kändes fräna men vissa kändes bara som ett tillbakasteg från tidigare spel.. Autoaim liksom..

Medlem

Shure, det här kan ju bli kul men jag hoppas man kan spela det på samma sätt som tidigare SC spel. Jag var en sådan som älskade att försöka smyga mig förbi och oskadliggöra så många jag kunde utan att faktiskt döda dem. Att röja runt finns det så många andra spel för.


signatur

Videomupp

Medlem

Är lite besviken över den riktning som Splinter Cell har tagit, föredrar hellre att spela som en latexklädd superspion som smyger runt och tar folk bakifrån än en brottsling som köttar runt.

Inaktiv
Skrivet av mullins:
Skrivet av Ichabod:

Tyvärr ser det ut att följa Ubisofts senaste trend med att hålla spelaren i handen hela vägen, dvs mycket automatiserade system som gör det mer till en interaktiv film än ett spel.

Säger dock inte att det ser dåligt ut.

Medhåll, var väl ett par grejor som kändes fräna men vissa kändes bara som ett tillbakasteg från tidigare spel.. Autoaim liksom..

Mjo, markeringen för att automatiskt döda var lite "meh", men jag kunde inte låta bli att fortsätta tänka "måste ha, måste ha" när jag såg spelet.

-Edit- Valet finns ju där att inte använda markeringen dessutom. Syftar du vanlig konventionell auto aim, om sådan nu finns (kollade inte), så kan man nog stänga av den.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Sinnessjuk trailer!
Klippning, realism - allt håller toppkvalité. Ruggigt imponerad!


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Ser jävligt snyggt ut, VILL HA!

Medlem

var det inte så att dom skrotade det första Conviction och gjorde ett helt nytt?

Inaktiv

Sam Fisher! Har alla andra Splinter Cell så varför inte skaffa detta?

Ser skit grymt ut.

Medlem

Omg, detta är ett givet köp.

Medlem

Fy fan vad hypad jag blev nu.

Medlem

Släng dig i väggen Snake

Inaktiv
Skrivet av Xrick:

var det inte så att dom skrotade det första Conviction och gjorde ett helt nytt?

Ser så ut på gameplay.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Säger inte snubben i trailern att det är exclusive på 360?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

1
Skriv svar