Nästa stora The Division 2-uppdatering dröjer till 2022

Robot
Nästa stora The Division 2-uppdatering dröjer till 2022

En av de största uppdateringarna hittills, och blir inte den sista.

#the-division-2


Medlem

Hur aktiv är spelarbasen i detta spel?
Lirade vid release med ett par kompisar. Och sedan en stund vid New York expansionen.
Gillar spelet och vill gärna återvända men tråkigt utan kompisar!

Ni som lirar spelet forftarande, vad tycker ni?

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Hur aktiv är spelarbasen i detta spel?
Lirade vid release med ett par kompisar. Och sedan en stund vid New York expansionen.
Gillar spelet och vill gärna återvända men tråkigt utan kompisar!

Ni som lirar spelet forftarande, vad tycker ni?

Spelade aktivt tills ca en, två månader sedan. Det var alltid folk i safehousen, raiden fylldes på med spelare och Dark zones var aktiva. Jag vill påstå att spelarbasen fortfarande är aktiv.


signatur

Constants and variables

Medlem

Hoppas verkligen på ett spelläge likt The Day Before. Ett Division-spel i en öppen värld med synliga spelare (utanför safe houses) och ihopslagna platser från tidigare utgåva vore mums! Kanske överlåter dom delar av detta till kommande Heartlands och vi får istället ett helt annat spelläge.

Medlem

Hoppas det blir bra. Slutade för ca 6mån sedan då jag kände att det nått vägens ende, men jag är på igen om d visar sig vara något för en som kör SP ! Håller tummarna

Medlem

Kul spel, men blev lite enformigt och jag saknade att ha tillgång till en egen bas som man kunde sätta tema och välja dekorationer/utseende och bli lite mer personligt engagerad i överlevarna (tänk State of Decay). Önskar också att det fanns lite mer att göra för de olika samhällena runt om i staden, mer quests och random events.
Men mest av allt så saknar jag survival läget som fanns i ettan. Svårt att få till en snöstorm och kyla som livshotande under sommaren, men de hade väl kunnat slängt in en större tornado då som man var tuvngen att extrakta från med viktig intel inom en viss tid.

1
Skriv svar