Peppa inför Witcher säsong 2 med den nya officiella trailern

Robot
Peppa inför Witcher säsong 2 med den nya officiella trailern

Fira julen med jägare och monster.

#Netflix, #Säsong-2, #The-Witcher


Medlem
Medlem

Bra val av musik där i andra halvan.........

Inaktiv

Hoppas denna säsong blir bättre än första

Medlem
NuZ
Testpilot

Hype!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Perfekt julmys!

Medlem

Ser ju bättre ut än första säsongen men förväntningarna är låga, så många usla val av skådisar för flertal karaktärer. I alla fall kul att de extremt fula Nilfgaard rustningarna är borta, ser det som något extremt positivt för att säsongen kan bli bättre. Men dock, måste nog säga att det var nog det sämsta val av musik i en trailer för en fantasy serie.

Medlem
Skrivet av anon_181566:

Hoppas denna säsong blir bättre än första

Det hoppas jag med, speciellt då första säsongen var asnice

Medlem

Det ser bra ut, men ännu en trailer som förstörs av omatchande rap...

Medlem

Hoppas denna säsong blir bättre än första. Riktigt svårt att förstå handlingen av denna serie.

Medlem

Ser snyggt ut! Har både läst och lyssnat igenom alla böcker på både svenska och engelska. Kan vara min favorit bokserie. Jag anser inte säsong 1 va så dålig som många verkar tycka. Smaken är som baken och jag tycker det är skitroligt att det kommer mer från häxkarlsvärlden.

Medlem
Skrivet av Bf1942:

Ser snyggt ut! Har både läst och lyssnat igenom alla böcker på både svenska och engelska. Kan vara min favorit bokserie. Jag anser inte säsong 1 va så dålig som många verkar tycka. Smaken är som baken och jag tycker det är skitroligt att det kommer mer från häxkarlsvärlden.

Varför på engelska?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Varför på engelska?

Olika språk och översättningar kan ge en annan känsla, tempo osv. Det låter säkert jävligt pretto när jag skriver det. Inget jag brukar berätta för folk direkt men jag gillar att läsa om böcker på engelska om jag verkligen gillade dom på svenska eller vice versa. När det kommer till ljudböcker ger ju olika uppläsare en annan upplevelse också.

Medlem
Skrivet av Bf1942:

Olika språk och översättningar kan ge en annan känsla, tempo osv. Det låter säkert jävligt pretto när jag skriver det. Inget jag brukar berätta för folk direkt men jag gillar att läsa om böcker på engelska om jag verkligen gillade dom på svenska eller vice versa. När det kommer till ljudböcker ger ju olika uppläsare en annan upplevelse också.

Jo men originalet är ju inte skrivet på engelska, undrade bara varför man läser en annan översättning utan att kunna originalspråket. Man får göra som man vill bara en fråga


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Meh


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Den ska ses. Var lite småbesviken efter den första säsongen men det kanske lossnar nu i säsong 2?

Har inte alltför höga förhoppningar efter första säsongen som inte övertygade, kommer dock se S2.

Trailern var dock väldigt off då rap i Witcher är fullkomligt malplacerat.

Ambassadör
Xbox

Jag gillade första säsongen, det här ser ut att bli ännu bättre.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hoppas denna säsong blir bättre än första. Riktigt svårt att förstå handlingen av denna serie.

Tyckte inte det var nåt problem att förstå handlingen när man insåg att det var tre olika tidslinjer (som hoppade lite fram och tillbaka ibland).

Medlem

Första säsongen var riktigt trevlig, och jag väntar mig ännu bättre från andra, som ofta är fallet när de är varmare i kläderna

Medlem

Härligt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Awesome! säger jag bara! wow! första va bra och denna kommer bli bättre!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Ser fram mot detta Första säsongen var jättebra, enda man störde sig på var dom datorgjorda monstrerna, som såg helt B ut. Grafiken verkar va mycket bättre i säsong 2 på monsterna.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Bra val av musik där i andra halvan.........

Jag stördes mer än vad jag borde på det där, men men. Dom skapade ju ett samtalsämne iaf

Inaktiv
Skrivet av anon_181566:

Hoppas denna säsong blir bättre än första

Någon som hoppas att den ska vara sämre?

Medlem
Skrivet av Bf1942:

Olika språk och översättningar kan ge en annan känsla, tempo osv. Det låter säkert jävligt pretto när jag skriver det. Inget jag brukar berätta för folk direkt men jag gillar att läsa om böcker på engelska om jag verkligen gillade dom på svenska eller vice versa. När det kommer till ljudböcker ger ju olika uppläsare en annan upplevelse också.

Jag förstår och håller med dig! Nästa steg blir att lära sig polska och ta del av världen på nytt :)!

Medlem

Blir snart dags att aktivera Netflix igen då

Medlem

Jag måste säga att hitta en bättre Gerald än Henry Cavill går välan inte att hitta,jag personligen gnäller inte över säsong 1 och hoppas på en alldeles överjävligt bra säsong 2.
Jag skall spela om Witcher igen med mods för det är ett riktigt bra spel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Tycker förstasäsongen var sisådär men tillräckligt bra för att se en andra säsong.
Kanske blir o sträckse båda när den släpps då!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar