Call of Duty: Vanguard visar också upp sin PC-version i bombastisk trailer

Robot
Call of Duty: Vanguard visar också upp sin PC-version i bombastisk trailer

Och de officiella systemkraven har också landat.

#Beenox, #Call-of-duty-vanguard, #Sledgehammer-games


Medlem

Lär köpa för kampanjen. Gillade senaste mw kampanjen. Detta använder ju samma grafikmotor. Senaste cod, cold war. Som inte gjorde det, såg ju apfult ut!


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem

Inte mycket info om zombiemode - jag vill ha något i stil med Outbreak (Cold war) - spelade den otroligt mycket.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Ultra wide" skriver de å skärmen dras utåt, häftigt, ett spel som nyttjar min 32:9 fullt ut? nope, stannar vid 21:9.

Åh vad jag hatar termen ultrawide. Kalla det extra wide eller "somewhat wider than wide" eller något.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

"Ultra wide" skriver de å skärmen dras utåt, häftigt, ett spel som nyttjar min 32:9 fullt ut? nope, stannar vid 21:9.

Åh vad jag hatar termen ultrawide. Kalla det extra wide eller "somewhat wider than wide" eller något.

SOMEWHAT WIDER THAN WIDE!

SÅLD!

Skribent
Skrivet av autumnsong:

SOMEWHAT WIDER THAN WIDE!

SÅLD!

Eller hur! Hade älskat att se det i officiell marknadsföring för en skärm: "See all the action play out in glorious somewhat wider than wide!"

rug
Medlem

Har lite svårt för WWII med rödpunktsikten, ljuddämpare och laserpekare...

Medlem
Skrivet av rug:

Har lite svårt för WWII med rödpunktsikten, ljuddämpare och laserpekare...

Reflex sikte och ljuddämpare fanns i alla fall.
Du får tänka på att cod absolut inte försöker vara realistiskt, så de kanske inte används exakt som i verkligheten. Men det är ju ett spel.
I verkligheten kunde ju inte en soldat sätta sig bakom en bil i 10 sekunder efter att ha tagit 3 kulor i magen, för att sedan vara helt återställd.

Medlem

Okej, tonen är ju mer " Kellys Hjältar " än " Kom och se "

Lättsmält amerikansk WW2 action istället för den magspark till dystopi perioden faktiskt var.

Kan vi inte få ett sånt här spel med mycket mer mörker?

Förstå om vi kunde få ett där vi spelar partisaner utmed östfronten med allt vad det innebär.

edit: läste systemkraven och...high rez? vad är det här 1995 igen?

Medlem

Får känslan av att det försöker vara BFV

Medlem

Jag förbokade det efter beta-testet, som jag var mycket nöjd med!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av rug:

Har lite svårt för WWII med rödpunktsikten, ljuddämpare och laserpekare...

Värre är väl battlefield som har en gammal bildförstärkare som de låtsas var ett termiskt sikte i WW2.

Medlem

44GB.


signatur

autograph

1
Skriv svar