Löfte om 40–50 spel på årets Game Awards, varav ett 10-tal helt nya

Robot
Löfte om 40–50 spel på årets Game Awards, varav ett 10-tal helt nya
Medlem
Medlem

Hela spektaklet är väl ingen höjdare i sin helhet, för mycket utfyllnad och trams(det har dock blivit bättre med tiden), men alltid trevligt med nya utannonseringar och spelnyheter.

Efter Geoff Keighley fick äran att visa Elden Ring-gameplay först så kan det säkert bli några trevliga nyheter.

Har väl två önskemål kvar vad jag kan komma på:

Ett nytt Silent Hill(icke exklusivt) samt Hollow Knight: Silksong releasedatum.(Behövs Bloodborne till PC ens nämnas?)

Bonusar som jag kommer på:

The Callisto Protocol
Alan Wake 2
Potentiella nya Quake
Jedi: Fallen Order 2


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Såg en minidokumentär på youtube om Pepsi & Pepsico för ett par dagar sedan. Hur det uppstod och vilka varumärken de äger. Bland annat då Mountain Dew och Dorito. Fick mig att tänka på Geoff Keighley x).

Medlem

Silent Hill, Metal Gear, GTA 6, RDR 2 Next Gen, Splinter Cell, Evil Within 3 och framförallt låt last gen dö ut...

Medlem

Har det redan gått ett år sedan Elden Ring-trailern avtäcktes? Med pungklocka och allt det där.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kändes inte som någon häpnadsväckande hög siffra med 10 st nya spel, med tanke på att en rätt stor del av spelen som fyller ut dom siffrorna är mindre indiespel.

Är ju spel det också osv.. Ifs...

Men ett nytt spel med billig grafik av en utvecklare man aldrig hört talas om är ju inte direkt sprängstoff


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Kändes inte som någon häpnadsväckande hög siffra med 10 st nya spel, med tanke på att en rätt stor del av spelen som fyller ut dom siffrorna är mindre indiespel.

Är ju spel det också osv.. Ifs...

Men ett nytt spel med billig grafik av en utvecklare man aldrig hört talas om är ju inte direkt sprängstoff

Med tanke på Corona så har det ju redan utannonserats en hel del spel som vi inte sett mycket mer av än bara titeln så jag kan leva med att det bara utlovas 10 "nya" titlar.

Medlem

Mass Effect 4
Horizon Forbidden West
Splinter Cell
Uncharted Golden Abyss PS5
Tomb Raider
GTA VI
Resident Evil 4 Remake

Medlem
Skrivet av Henkeror:

Med tanke på Corona så har det ju redan utannonserats en hel del spel som vi inte sett mycket mer av än bara titeln så jag kan leva med att det bara utlovas 10 "nya" titlar.

Sure.. Min 'poäng' om jag hade något var väl mest att dom siffrorna är rätt intetsägande.Teoretiskt skulle ju google kunnat ha en marknadsföringskonferens där dom utannonserar 5000 nya titlar utan att något som händer på den scenen får en enda människa att höja på ögonbrynet

Det betyder lixom ingenting.

Skulle dom säga typ 'vi kommer utannonsera rockstars (eller w/e, stor studios) nästa spel' eller så, då finns det ju något konkret att bli peppad på
Att den typen av utskick uteblivit till förmån för helt intetsägande antal bådar, iaf för mig, illa snarare än gott.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar