EA ryktas jobba på ett nytt Fight Night

Robot
EA ryktas jobba på ett nytt Fight Night

Fight Night är inte helt nere för räkning.

#Boxning, #Fight-Night, #UFC

Medlem

Jag vill ha ett mma till pc :/

signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Oooh jag älskade Fight Night, mycket mer än UFC-spelen, även om jag är helt ointresserad av boxning, mekaniken kändes väldigt mycket trevligare, Glad överraskning, hoppas det levererar!

Medlem

Är också ett stort fan av Fight Night, minns en valvaka för några år sedan där jag hade gjort fight night-versioner av olika partiledare och jag och en polare satt och lät dem göra upp i ringen. Good 'ol days.

För de som gillar fight night är ju ett liknande spel med det inte så spännande namnet "esports boxing club" på G också, även på PC!

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Är också ett stort fan av Fight Night, minns en valvaka för några år sedan där jag hade gjort fight night-versioner av olika partiledare och jag och en polare satt och lät dem göra upp i ringen. Good 'ol days.

Jag räknar med en uppföljare på detta när spelet släppts och att du streamar allt.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Som jag har längtat! Älskade fight night och har ägt alla spelen i serien. Hatar UFC, tycker det är för brutalt och på tok för mycket skådespel. Hur som helst så är fight night brevid skate 4 mina mest önskade spel från EA.
Hoppas bara att dom ger oss ett Fight Night och inte ett UFC 5 i en boxningsring

Medlem

Nu är det länge sen jag spelat nått UFC spel men alltid tyckt att Fight Night varit roligare.
Boxning är tråkigare sport än MMA men som spel är det roligare.
Roligast är dock Wrestling

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent
Skrivet av Ftmch:

För de som gillar fight night är ju ett liknande spel med det inte så spännande namnet "esports boxing club" på G också, även på PC!

Håller koll på detta också. Kan bli något riktigt bra.

signatur

"Writer and Fighter"

Avstängd

Kommer bli ytterligare en cashgrab med surprisemechanics.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Haha vad roligt! Ungdomspartierna brukar spela mot varandra i starcraft under valåret som en kul grej.

Medlem

Har alltid tyckt fullkontaktkampsport och boxning varit obehagligt att se på, men fantastiskt underhållande i spelform. Fight Night och UFC har man haft många roliga timmar med med polarna, så vill gärna se mer av sådant, speciellt på PC med crossplay

Panza Kick Boxing och 4D Sports Boxing är ju två spel som verkligen fick den gamla IBM-kompatibla boxen att gå varm på tidigt 90-tal!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag räknar med en uppföljare på detta när spelet släppts och att du streamar allt.

Haha, om det går att göra custom-karaktärer så ska jag ge det ett försök!

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Har alltid tyckt fullkontaktkampsport och boxning varit obehagligt att se på, men fantastiskt underhållande i spelform. Fight Night och UFC har man haft många roliga timmar med med polarna, så vill gärna se mer av sådant, speciellt på PC med crossplay

Panza Kick Boxing och 4D Sports Boxing är ju två spel som verkligen fick den gamla IBM-kompatibla boxen att gå varm på tidigt 90-tal!

4D Sports Boxning var sjukt bra och avancerat när det kom. Spelade det mycket minns jag. Jag saknar något renodlat kickboxning/thai-spel. K1-spelen var riktigt bra på sin tid och skulle vara kul om detta också kunder återupplivas. Jag är ju MMA-frälst, men just stående biten i spel gör sig alltid bättre än marken. Grappling är svårt att överföra till spelform då det är så många små variabler som spelar roll, vart är foten, vart är handen, "känslan" av positionerna etc. Det går aldrig riktigt göra rättvist.

signatur

"Writer and Fighter"

Fight night var nice! Kört en hel del UFC också som inte alls är lika bra. Boxning gör sig mycket bättre som spel.

It's not a lake, it's an ocean

Gärna ett nytt boxningsspel, men hittills har inget jag spelat känns ett dugg realistiskt. De är för långsamma.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar