Bomberna faller – Se trailern för svenska survival-spelet Shattle

Gnällkuk
Skrivet av Johan Lorentzon:

Alla tjejer går väl på toa tillsammans på krogen? Finns väl till och med ställen som utrustat damrummen mef två toaletter.

Jo, men jag har svårt att se att skiter tillsammans med öppen dörr?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Jo, men jag har svårt att se att skiter tillsammans med öppen dörr?

Ja jag vet inte vad som händer där inne? Någon tjej får fylla i här! 😂


signatur

"Writer and Fighter"

Gnällkuk
Skrivet av Tobbe:

Alla i Rom var isåfall "fullblodspsykopater", de tog det dock ett steg till med "TP", återanvändning av svamp-pinne. X)
https://www.youtube.com/watch?v=W5CESP6JZDk&t=39s

Vill ju hävda att vi utvecklats en del sedan dess...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Vill ju hävda att vi utvecklats en del sedan dess...

Vi norrlänningar ändrar inget som fungerar. Har vi bajsat tillsammans i 100 år och det funkar, varför ska vi då ändrat?


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent
Skrivet av Kyraal:

Ser ingen annan fråga detta så det måste vara något uppenbart som bara jag missat, men vad in i helskotta är SHATTLE för en titel? Vad betyder det ens?

Skrivet av FryinRyan:

Jag tänkte försvenskat ”shuttle” så tyckte inte det var något märkvärdigt alls 🤷‍♂️

Skrivet av devildenied:

Kanske shelter+battle?

Devildenied är vinnare, hörde just med utvecklarna och det är mycket riktigt Shelter + Battle = Shattle.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Att sitta på stubben är när man i grupp (ofta under jakt) sätter sig på/över en stubbe eller ett fallet träd och tömmer tarmen och samtalar medan. Ibland uppkommer bra idéer men av egna erfarenheter pratar man mest om jakten eller hur mycket alkohol man ska dricka senare under kvällen.

Där ser man. Då var jag inte helt off ändå.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vill ju hävda att vi utvecklats en del sedan dess...

hmm.. Nu måste vi bara komma på hur man använder de 3 snäckskalen.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Avstängd
Skrivet av Johan Lorentzon:

Devildenied är vinnare, hörde just med utvecklarna och det är mycket riktigt Shelter + Battle = Shattle.

”Shatty” titel hursomhelst 😅

Sunkigt värre !

Såg ut som riktigt skräp från Norrland

Gnällkuk
Skrivet av Tobbe:

hmm.. Nu måste vi bara komma på hur man använder de 3 snäckskalen.

😁


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

12
Skriv svar