Hämta smygarklassikern Splinter Cell Chaos Theory helt gratis till PC

Robot
Hämta smygarklassikern Splinter Cell Chaos Theory helt gratis till PC

Ett av Sam Fishers absolut bästa äventyr.

#Splinter-cell-chaos-theory, #Ubisoft


Avstängd

Sam Fischer är allt vad en man ska vara. Snygg, stark och jävligt våldsam.

Medlem
Skrivet av LeifGGPersson:

Sam Fischer är allt vad en man ska vara. Snygg, stark och jävligt våldsam.

Stilig man.

Skribent

Och så undviker vi att spåra ur i en helt orelaterad diskussion. Ämnet är alltså Splinter Cell Chaos Theory och det faktum att det är gratis.

Tack för tipset! Bästa Splinter Cell spelet även enligt mig.

Medlem

Tack för tipset, ett spel i serien jag inte provat 🙂


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Skribent
Skrivet av Thommie85:

Tack för tipset, ett spel i serien jag inte provat 🙂

Då har du verkligen något att se fram emot. Mycket nöje

Medlem

Håller med: Bästa spelet i serien!

Medlem

Otur för mig jag som köpte spelet på PC i somras! Aja! Fortfarande riktigt snyggt och ett av de bästa

Medlem

Synd att Ubi har fokuserat på deras andra ointressanta serier framför denna, blivit riktigt styvmoderligt behandlad Sam tyvärr.

Nåväl serien har ju varit död mer eller mindre sen just Chaos Theory.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

härligt, så skönt spel

Geeks Gaming

Bra. Då kan Ubisofts ledning ladda ner spelet gratis och se hur ett bra spel görs.

Medlem

Hm bara jag som inte kommer in på ubi klienten på datorn? Har återställt mitt lösenord nu 2 gånger sen när jag ska logga in säger den att det är fel lösenord.. .fattar nada...

International
Man of Mystery

Yes! Visserligen har jag det och spelar om det ibland men nu fick jag en anledning att sprida glädjen till mina kamrater.

Man måste ju bara älska Sam's kommentarer som Michael Ironside levererar med sån iskallt kylig humor


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ett av de bästa stealth spelen som gjorts, har man inte kört det och har man inga problem med att köra äldre spel så rekommenderas detta starkt, om man givetvis även gillar just stealth spel. Chaos Theory hade så många förbättringar och det är tråkigt att se hur spelet sedan gått utför fram tills det senaste spelet som var en rejäl förbättring (men som på vissa ställen är för mycket skjuta och för lite smyga).

Medlem

satt o kollade på det för 2 dagar sen och tänkte köpa det till gamecube. men gjorde inte det, nu får man det gratis


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Bra. Då kan Ubisofts ledning ladda ner spelet gratis och se hur ett bra spel görs.

Eller hur, är typ 25 nu och var 12 när jag fastnade i Chaos Theory och Splinter Cell trilogin, minnen för livet.

"I Just saw something!"

- Who?

" I don't know WHO! That's why I was worried!"

Medlem

Egentligen det sista riktigt bra spelet som kom från ubisoft i mina ögon.
Efteråt började dom sabba varenda spelserie dom hade.

ELF
Medlem

Har bara kört det som heter Tom Clany's: Splinter Cell. Körde demot för en jädrans massa år sedan och nu förr förra året hela spelet.
Tråkigt att det är det enda som finns på GoG, men har fått Blacklist med grafikkort och nu detta


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Avstängd
Skrivet av Jonny Myrén:

Och så undviker vi att spåra ur i en helt orelaterad diskussion. Ämnet är alltså Splinter Cell Chaos Theory och det faktum att det är gratis.

Svårt att se att det skulle bli en urspårad diskussion när samtliga som spelat Splinter Cell instämmer i att Sam Fischer är en direkt osannolikt fager man.

Medlem

Hur lirar det på en modern PC?

Black List var ett grymt spel och försökte spela det igen för knappt ett år sedan- men grafiken ballade ur totalt och problem med ljudet.

Medlem

Är det någon som har fått det att fungera när man ska försöka lägga till spelet till sitt Ubisoft ”dis”Connect?

Det ser ut som att klienten har gigantiska problem att lägga till spelet efter att man tryckt på länken på sidan?

Medlem

Varför har stealth genren tyyyyp dött ut?

Bästa splinter cell spelet i serien rakt av. Blev t.o.m förvånad att A.In är bättre än i många moderna spel när jag testade det något år sedan.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Erunas:

Är det någon som har fått det att fungera när man ska försöka lägga till spelet till sitt Ubisoft ”dis”Connect?

Det ser ut som att klienten har gigantiska problem att lägga till spelet efter att man tryckt på länken på sidan?

Ledsen att jag självciterar men om det är någon mer än mig som hade problem med att få spelet registrerat på sitt Ubisoft Connect så kan ni testa med denna länken istället (den fungerade bättre för mig):
https://register.ubisoft.com/sc-chaostheory/en-US

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Varför har stealth genren tyyyyp dött ut?

Säljer inte lika bra :/

Medlem
Skrivet av nils45:

Säljer inte lika bra :/

Jag trodde att det var för att dom i jämförelse med andra genrer inte var lika synliga...

Jag hittar ut själv.

1
Skriv svar