Nej, Cyberpunk 2077 är inte på väg till Game Pass

Robot
Nej, Cyberpunk 2077 är inte på väg till Game Pass

Internetdetektiverna hade tyvärr fel.

#Cd-projekt-red, #Cyberpunk-2077


Medlem

Det här spelet måste jag köra klart. Riktigt jäkla bra!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hade inte hört något om detta rykte innan.

Finns det ens ett sug/intresse för CP2077 längre? Jag hade nästan förträngt att spelet ens existerar. Hade kul med det för vad det var, men långt ifrån det man från började hade blivit lovad och förväntade sig.

Medlem

Jag köpte nyss Cyberpunk 2077 för en billig peng på GOG. Jag tycker det är helt klart värt de 140 kr jag betalade för det i alla fall.
Och om det, mot förmodan, kommer till Game pass så är ju det bara kul. Mer scifi åt folket!


signatur

/MJ

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Det här spelet måste jag köra klart. Riktigt jäkla bra!

Har du betalat för ditt exemplar eller är det baxat.

Nejdå, men jag håller med. Hade riktigt skoj med min playthrough på Steam. Fantastisk story och uppdrag. Både main missions och side missions var välskrivna o skoj. Night City var även otroligt häftigt byggd med sin sci-fi arkitektur. Mäktigt att utforska stadsdelar som Kabuki och JapanTown. Lirade ut det i början på februari. Störde mig inte så mycket på buggarna som fanns faktiskt. Äger spelet till PlayStation 4 nu men inväntar gratis PS5 uppgraderingen som ska komma Q1 2022.
Då blir det en 2a playthrough på PlayStation 5.

Skrivet av mats:

Jag köpte nyss Cyberpunk 2077 för en billig peng på GOG. Jag tycker det är helt klart värt de 140 kr jag betalade för det i alla fall.
Och om det, mot förmodan, kommer till Game pass så är ju det bara kul. Mer scifi åt folket!

Det är ett kap för det priset anser jag. Så mycket roliga timmar att få ut av det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Hade inte hört något om detta rykte innan.

Finns det ens ett sug/intresse för CP2077 längre? Jag hade nästan förträngt att spelet ens existerar. Hade kul med det för vad det var, men långt ifrån det man från började hade blivit lovad och förväntade sig.

Om det någon gång kommer multiplayer kanske det väcks lite intresse igen, men i dagsläget känns det dött.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Spelade på Steam. Bra spel och jag upplevde inte många buggar. Största problemet var väl att jag inte är ett stort fan av cyberpunk som setting. The Witcher 4 blir grejor det.

Medlem

Väntar in patchen till senaste generationen, misstänker att spelet kommer vara så billigt vid det laget att jag lika gärna kan köpa det. Men kommer det på gamepass är det så klart ännu bättre.

Medlem

Trevligt spel men långt ifrån den frälsningslika upplevelse som blev utlovat. CDPR sköt sig själv i foten med PR-pistolen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Det hade väll varit den totala botten nådd för CDPR och Cyberpunk om spelet hamnade på gamepass


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det hade väll varit den totala botten nådd för CDPR och Cyberpunk om spelet hamnade på gamepass

Hur resonerar du då? Blev nyfiken.

Witcher 3 fanns på GP.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Hade inte hört något om detta rykte innan.

Finns det ens ett sug/intresse för CP2077 längre? Jag hade nästan förträngt att spelet ens existerar. Hade kul med det för vad det var, men långt ifrån det man från började hade blivit lovad och förväntade sig.

haha ja det dog sannerligen ut snabbt till skillnad från witcher 3


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Hur resonerar du då? Blev nyfiken.

Witcher 3 fanns på GP.

Känns som man kämpar (iaf vad det ser ut som) att fixa spelet från den dåliga releasen. Sen att släppa på gamepass är det som ja spelet är färdigt blir inte bättre än så här och "tiden för spelet" har gått förbi, låt folk spela "gratis" ist.

Witcher 3 finns väll inte på gamepass och inte så pass "nära release".


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Naturligtvis kommer det till game pass.

1
Skriv svar