Antydan om att Mass Effect Legendary Edition kommer till Game Pass

Robot
Antydan om att Mass Effect Legendary Edition kommer till Game Pass
Medlem

Kul, hört att det ska vara rätt bra nu. Inte testat men gillade 1,2,3

Medlem

Då avaktar jag köp.

Ambassadör
Xbox

Hnnnnng.


signatur

Jump in.

Medlem

Man behöver väl inte Game Pass Ultimate för att få tillgång till EA Play?

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Man behöver väl inte Game Pass Ultimate för att få tillgång till EA Play?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Blir att spela det isåfall. Har inte riktigt viljan att köpa det men en månad för GamePass, visst!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av WarpGuN:

Man kan ju så klart enbart prenumerera på EA Play om man vill, men det ingår i Xbox Game Pass för PC, och med XGP Ultimate för konsol.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Man kan ju så klart enbart prenumerera på EA Play om man vill, men det ingår i Xbox Game Pass för PC, och med XGP Ultimate för konsol.

Jaha, så på Xbox måste man ha Ultimate? Jag använder bara game pass på PC och då behövs det inte.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Påskmust:

Jaha, så på Xbox måste man ha Ultimate? Jag använder bara game pass på PC och då behövs det inte.

Mhm, det är en bra bonus för Xbox Game Pass PC.


signatur

Jump in.

Medlem

Spelade igenom alla spelen när LE kom tidigare i år på en XSX. Kan varmt rekommendera och jag hade ingen tidigare nostalgi.

Medlem

Har avstått köp i väntan på att det ska komma till Game Pass, så hoppas att det är dags nu.

Medlem

Köpte detta i somras och började spela nyligen, är nu på ME:3, och hur fan kan jag ha missat dessa pärlor? är ju sjukt bra spel!


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

It takes Two kom ju till Game Pass/Play nyligen efter att ha funnits enbart på Play Pro och det spelet släpptes 26 Mars. Så kanske kan vi räkna med att se både Mass Effect och Biomutant inom ett par månader.

1
Skriv svar