Marius - Roms Tredje Grundare - nu släppt!

Medlem
Marius - Roms Tredje Grundare - nu släppt!

Ett kort inlägg, men äntligen kan jag säga att Marius – Roms Tredje Grundare nu finns i lager. Den planerade releasen, som var satt till den 11/11, blev tyvärr förskjuten pga. flaskhalsar hos såväl tryckeriet som hos fraktbolaget. Dock är den nu äntligen här och finns ”där böcker finns”, såsom Adlibris och Bokus.

Jag har tidigare skrivit om mitt projekt med Marius och du finner detta på denna länk. Gillar du Conn Iggulden, Simon Scarrow, Steven Saylor med flera kommer du nog finna Marius läsvärd. I alla fall är det min djupaste förhoppning.

https://www.adlibris.com/se/bok/gaius-marius-roms-tredje-grun....

Marius victory!

Trevlig helg och första advent.

Medlem

Trevligt. Gillar verkligen Conn Iggulden och Simon Scarrow. Får ta tag i läsandet igen så kan det bli ett köp


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Skrivet av Azureye:

Trevligt. Gillar verkligen Conn Iggulden och Simon Scarrow. Får ta tag i läsandet igen så kan det bli ett köp

Finns bl.a. på Akademibokhandeln


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kul, ska lägga i inköpslistan! Romare får jag aldrig nog av 🤤


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Azureye:

Trevligt. Gillar verkligen Conn Iggulden och Simon Scarrow. Får ta tag i läsandet igen så kan det bli ett köp

Skrivet av Nomman:

Kul, ska lägga i inköpslistan! Romare får jag aldrig nog av 🤤

KUL! Hoppas ni finner den läsvärd. Återkom gärna med era tankar och recensioner!
Önskar er allt gott och tack ännu en gång!

Mvh

1
Skriv svar