Här är vinnarna i FZ Game Jam!
Vad nu?
Vann vi också?!
Nu måste vi titta igen!
Tävlingen gick samtidigt som Hanzo Jr gradera på judon så vi har missat några minutrar i hämtningen! Vad kul!
Tack till alla som röstat!
Priset går till Hanzo Jr!
En riktigt höjdardag idag!
Edit:

Hanzo (Joakim) och Hanzo Jr.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Vad nu?
Vann vi också?!
Nu måste vi titta igen.
he he sorry skrev fel =/
Grattis till vinsten RiddarKatig
Ditt spel var absolut min favorit av bidragen.
Ser fram emot att se ditt nästa bidrag om du är med nästa år.
Tycker själv att det var riktigt kul att vara med även om det var lite stressat mot slutet, men roligaste att äntligen lyckas göra klart ett spel
Vad nu?
Vann vi också?!
Nu måste vi titta igen!
Ni fick min vote. Låter som du lever livet med att göra spel med sonen. Håller tummarna att min avkomma har lust att lära sig the way og the nerd
Bra jobbat, båda två
Tack alla. Men framför allt grattis till er som färdigställde ett helt spel för första gången. Det är ingen liten bedrift!
Otroligt vad du fick till på så lite tid. Stort grattis och helt klart värdig vinnare.
Ni fick min vote. Låter som du lever livet med att göra spel med sonen. Håller tummarna att min avkomma har lust att lära sig the way og the nerd
Bra jobbat, båda två
Tackar så mycket!
Ja, jag och grabben har minsann skitskoj ihop!
Lycka till!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Så himla fint och kul att det här foruminiativet redan året efter lockar till sig ännu fler deltagare och sponsorer. Jag vet vad jag ska spela i helgen!
Kikade på streamen i efterhand och fan vad kul! Alla spelen är bra på sitt sätt och det här kul att Game Jam har växt så mycket. Snyggt jobbat allihopa.
Jag kom in mot slutet av streamen och missade att vårt spel (2025 - A Space Oddity) hade spelats och kommit på fjärdeplats. Så himla kul detta! Blev alldeles varm inombords att så många tyckte om det jag (esarner) och @frecarl fick ihop. All cred åt honom för grafiken.
Grattis till bra jobb allihop!
PS: Såg inte att nån kommenterade så det gick säkert alla förbi. Men namnen på robotarna hade en viss betydelse.
Toowen Teefi var tänkt att uttalas (något krystat) Twenty Five.
Och Seehics Teefi skulle vara Sixty Five, alltså en pensionerad robot
Någon som fått sin vinst än?
Min varukorg på Inet är 1 klick ifrån kassan
Jag kommer strax PM:a er och be om allas adresser och uppgifter!
Idag går det ut mail till alla vinnare, med era priser. God jul!
Tack 😊