Här är vinnarna i FZ Game Jam!

Robot
Här är vinnarna i FZ Game Jam!

Ni har röstat – här är topp 10-listan!

#fz-game-jam-2021


Medlem

Bra jobbat alla! Redan taggad på Game Jam 2022

Medlem

Välförtjänt förstaplats. Väldigt väldigt mysigt spel på alla sätt och vis, och skön spelkänsla. Flock-grejen kändes jäkligt innovativt.

Medlem

Tack alla. Men framför allt grattis till er som färdigställde ett helt spel för första gången. Det är ingen liten bedrift!

Medlem

Grattis allihopa!
Så kul att se andra spela ens egnagjorda spel och höra vad de tycker och tänker.

Medlem

Vad nu?

Vann vi också?!
Nu måste vi titta igen!

Tävlingen gick samtidigt som Hanzo Jr gradera på judon så vi har missat några minutrar i hämtningen! Vad kul!

Tack till alla som röstat!
Priset går till Hanzo Jr!

En riktigt höjdardag idag!

Edit:

Hanzo (Joakim) och Hanzo Jr.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Vad nu?

Vann vi också?!
Nu måste vi titta igen.

he he sorry skrev fel =/

Medlem

Grattis till vinsten RiddarKatig
Ditt spel var absolut min favorit av bidragen.
Ser fram emot att se ditt nästa bidrag om du är med nästa år.
Tycker själv att det var riktigt kul att vara med även om det var lite stressat mot slutet, men roligaste att äntligen lyckas göra klart ett spel

Medlem

Herre gud så spännande det var. Har spelat alla spel och är riktigt imponerad. Bra sändning och värdiga vinnare.
Längtar redan till nästa år.

Otroligt mysig tradition.

Medlem

Grattis allihopa!

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Vad nu?

Vann vi också?!
Nu måste vi titta igen!

Ni fick min vote. Låter som du lever livet med att göra spel med sonen. Håller tummarna att min avkomma har lust att lära sig the way og the nerd

Bra jobbat, båda två

Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Tack alla. Men framför allt grattis till er som färdigställde ett helt spel för första gången. Det är ingen liten bedrift!

Otroligt vad du fick till på så lite tid. Stort grattis och helt klart värdig vinnare.

Medlem
Skrivet av Bethåven:

Ni fick min vote. Låter som du lever livet med att göra spel med sonen. Håller tummarna att min avkomma har lust att lära sig the way og the nerd

Bra jobbat, båda två

Tackar så mycket!
Ja, jag och grabben har minsann skitskoj ihop!

Lycka till!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Grattis alla!
Grymt spännande spel som skapades


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

rätt spel vann helt klart, magiskt


signatur

//monster

Medlem

Det var riktigt trevligt att ha en hel månad på sig att bygga, men blev riktigt mycket genvägar sista dagen i alla fall. Jag blev imponerad av bidragen och tacksam för att mitt spel (Bingo Fuel) på något magiskt sätt fick röster i detta starka startfält!

Medlem

Kul stream! Många fina bidrag och välförtjänt vinnare.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Skribent

Riktigt grymma bidrag i år. Man blir verkligen sjukt imponerad av hur skickliga och kreativa folk är. Stort grattis!

Skägg.
10 Chambers

Så himla fint och kul att det här foruminiativet redan året efter lockar till sig ännu fler deltagare och sponsorer. Jag vet vad jag ska spela i helgen!


signatur
Moderator | Testpilot

Kikade på streamen i efterhand och fan vad kul! Alla spelen är bra på sitt sätt och det här kul att Game Jam har växt så mycket. Snyggt jobbat allihopa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Bara hunnit spela topp 5, men är mäkta imponerad av vad ni lyckades knåpa ihop på så pass kort tid.

Förstaplatsen känns välförtjänt, en väldigt bra helhet med parallax-grafiken, ljudet och den förädiskt enkla styrningen.

Medlem

Nu har jag inte hunnit att titta igenom streamen men vill dock passa på att säga ett stort grattis till samtliga deltagare.

Medlem

Jag kom in mot slutet av streamen och missade att vårt spel (2025 - A Space Oddity) hade spelats och kommit på fjärdeplats. Så himla kul detta! Blev alldeles varm inombords att så många tyckte om det jag (esarner) och @frecarl fick ihop. All cred åt honom för grafiken.

Grattis till bra jobb allihop!

PS: Såg inte att nån kommenterade så det gick säkert alla förbi. Men namnen på robotarna hade en viss betydelse.
Toowen Teefi var tänkt att uttalas (något krystat) Twenty Five.
Och Seehics Teefi skulle vara Sixty Five, alltså en pensionerad robot

Medlem

Alla som lämnade in ett bidrag är fan vinnare i mina ögon 👏👏👏🤘🍻

Medlem

Någon som fått sin vinst än?
Min varukorg på Inet är 1 klick ifrån kassan

Frilansare
Skrivet av PilzHere:

Någon som fått sin vinst än?
Min varukorg på Inet är 1 klick ifrån kassan

Jag kommer strax PM:a er och be om allas adresser och uppgifter!

Frilansare

Idag går det ut mail till alla vinnare, med era priser. God jul!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Idag går det ut mail till alla vinnare, med era priser. God jul!

Tack 😊

1
Skriv svar