Våldsam gruvdrift med dvärgar - snart även på Playstation!

Robot
Våldsam gruvdrift med dvärgar - snart även på Playstation!

Hugg, hacka och skjut. Och ansa ditt ansenliga skägg.

#deep-rock-galactic, #playstation


Medlem

Är ett helt underbart spel som gett mig och kompisarna många timmars glädje. Rekommenderar det starkt. ROCK AND STONE, BROTHERS!

Medlem

Fick insta-flashback: Lego Rock Raiders

Medlem

Sweet! Behöver jag inte skaffa PC/Xbox längre

Medlem

Klockren mix av Left 4 Dead 2, Minecraft och Starship troopers , toppat med lite underbar dvärgcharm

Medlem

Funkar det är köra själv, eller är man beroende av att ha gäng polare att spela med?

Medlem

Såg det här för rätt länge sen, men jag och tjejen sitter på ps4 /ps5. Så det är en glad nyhet för oss

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Funkar det är köra själv, eller är man beroende av att ha gäng polare att spela med?

Du kan köra själv och får då med den en liten flygande robot "Bosco" som kan hjälpa dig med allt möjligt. Men är enkelt att hoppa in och spela med random folk via menyerna.

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Funkar det är köra själv, eller är man beroende av att ha gäng polare att spela med?

Det är som svårast om man kör själv. Dock är det lätt att joina andra, alt. så brukar folk joina inom 5min utav att man har startat en server. Generellt brukar folk vara hjälpsamma och trevliga, det enda problemet är att vissa är inte tillräckligt bra (i sin roll) eller bara inte lika effektiv som man vill ha det men det gör oftast inte allt för mycket dom gånger det händer.

------------------------------------------------

Edit: For Karl!

1
Skriv svar