10 miljoner (!) har paxat The Hunter gratis på Epic

Robot
10 miljoner (!) har paxat The Hunter gratis på Epic

Dead by Daylight nästa veckas gratisspel, kan hämtas från kl. 17.

#the-hunter-call-of-the-wild


Medlem

Jag undrar hur lite epic betalar för folk som bara lägger till spelet till ens konto utan att någonsin spela det, likväl hur många timmar en spelare måste spela det innan de betalar till utgivaren, och hur kraftigt rabaterat det priset måste vara.
Men ser fram emot While True: learn ()!

Medlem

Jag klickar hem alla gratisspel jag ser till mitt Epic bibliotek men har aldrig spelet dem, inte för jag tror de är dåliga mer att ...har liksom inte tid.

Medlem

Finns potential för dom att tjäna lite pengar på sin DLC då!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

jag har massa spel men inte tiden att spela dom jag hämtat.. men klagar inte.. fattar inte hur dom har råd klänga ut så mycket spel

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Jag undrar hur lite epic betalar för folk som bara lägger till spelet till ens konto utan att någonsin spela det, likväl hur många timmar en spelare måste spela det innan de betalar till utgivaren, och hur kraftigt rabaterat det priset måste vara.
Men ser fram emot While True: learn ()!

Tja...jag gjorde det, men har det på Steam där jag har spelat det en del. Är nog inte ensam, gratis är gott.

Skrivet av Aesoprock:

Finns potential för dom att tjäna lite pengar på sin DLC då!

Exakt, t.ex. quad bike ingår inte och det tar mycket tid att ta sig från A till B på kartorna.

Medlem

Jag var inte en utav dom. Har slutat dra ner alla gratis spel om jag vet att jag inte kommer spela dom då det blir så himla mycket klutter i bibloteket

Ibland dyker det upp guldkorn dock som Frostpunk t.ex.

Medlem

Känner samma sak inför prenumerationer som gamepass. Finns massor med spel men jag spelar några få stycken, då kan man ju fråga sig om det är värt i slutändan. Det blir på något vis lättare att spela ut när man köper ett spel i taget, kör ut dem och köper ett nytt.

På Epic gamestore har jag installerat Nioh collection som jag åtminstone tänker köra ut någon dag.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Tja...jag gjorde det, men har det på Steam där jag har spelat det en del. Är nog inte ensam, gratis är gott.

Exakt, t.ex. quad bike ingår inte och det tar mycket tid att ta sig från A till B på kartorna.

Definitivt, det är stora kartor. Jag har spelet på steam, har köpt en del DLC:er. Hunden är bäst, riktigt trevlig hjälpreda!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Tja...jag gjorde det, men har det på Steam där jag har spelat det en del. Är nog inte ensam, gratis är gott.

Exakt, t.ex. quad bike ingår inte och det tar mycket tid att ta sig från A till B på kartorna.

PTBP. Pay To Bother Playing...

Medlem

Men HELVETE jag glömde bort att hämta hem det!
Jag har gått och väntat den här veckan då jag trodde det var idag det skulle släppas upp..
Fan också, jag hade sett fram emot det.

Medlem
Skrivet av H3lios:

Men HELVETE jag glömde bort att hämta hem det!
Jag har gått och väntat den här veckan då jag trodde det var idag det skulle släppas upp..
Fan också, jag hade sett fram emot det.

Det finns även på gamepass om du vill testa,
gick en promenad idag kanske testar gen x senare.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Jag undrar hur lite epic betalar för folk som bara lägger till spelet till ens konto utan att någonsin spela det, likväl hur många timmar en spelare måste spela det innan de betalar till utgivaren, och hur kraftigt rabaterat det priset måste vara.
Men ser fram emot While True: learn ()!

Från tidigare läckor att döma (apple vs epic tvisten) så betalar epic en klumpsumma till utgivarna, snarare än en rörlig summa beroende på hur många som klickar hem spelen.

Medlem

Kan ni inte lägga upp såna här påminnelser ett dygn innan avslut istället för två timmar missade förra gången också och jag blir bara ledsen för ni påminde mig jag om det den gången också

Medlem
Skrivet av necrolock:

Från tidigare läckor att döma (apple vs epic tvisten) så betalar epic en klumpsumma till utgivarna, snarare än en rörlig summa beroende på hur många som klickar hem spelen.

Tack, känns väl mest rimligt att de gör så. Och för spel som är x månader/år gamla att få en klumpsumma sådär när deras försäljning börjat krypa ner mot noll är väl alltid tacksamt

Redaktör
Skrivet av Strumpa:

Kan ni inte lägga upp såna här påminnelser ett dygn innan avslut istället för två timmar missade förra gången också och jag blir bara ledsen för ni påminde mig jag om det den gången också

Ja, vi kan ju lyfta nyheten lite tidigare, om vi kommer ihåg det. Knip spelet direkt när du ser att det är gratis är väl det generella tipset, men det är du väl smärtsamt medveten om nu misstänker jag.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, vi kan ju lyfta nyheten lite tidigare, om vi kommer ihåg det. Knip spelet direkt när du ser att det är gratis är väl det generella tipset, men det är du väl smärtsamt medveten om nu misstänker jag.

Jag har bara mig själv att skylla det är jag medveten om, ni är inget annat än toppen! ⭐️

Medlem

He, he, jag är 1 av 10 miljoner! 🙂

1
Skriv svar