E3-trailer: The Old Republic

Medlem

Jag är helt klart intresserad Bioware vet hur man får in RPG i ett MMO på riktigt.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Citat:

Lord Angral? om de är han så verkar så är de inte mycket i trailern som stämmer med serien.

Mycket möjligt att jag har fel, jag hörde detta endast i andra hand och har inte läst den själv

Hur det än är med den saken... det måste ju inte slå Wow för att bli bra, nog tycker jag det finns plats för fler MMO's än WoW på marknaden! Det har ju redan bevisats.

Medlem

som nästan alla sagt. BRA TRAILER!
Men förmodligen kommer man bli besviken när man väl insér att spelet inte är i samma klass som trailern :P. Synd att det är dåligt med ingame trailer´s. Men det kan ju finnas en anledning till det också *flin*

Medlem

Jösses amalia!
Geroge Lucas kan gå och gömma sig där solen aldrig skiner för det är BioWare som regerar i Star Wars universumet!


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

Omg! Bästa trailern i år!

Inaktiv

Sith ftw Tyckte dock att den där snubben i gasmask liknade allt för mycket Darth Vader men det blir nog bra ändå

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Sith ftw Tyckte dock att den där snubben i gasmask liknade allt för mycket Darth Vader men det blir nog bra ändå

Nej. Han liknade Darth Malak.

Vilken mysig trailer! MEN VARFÖR MMO???????
Kotor 3 skulle bli så mycket bättre.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Trist att alla tjatar om att det är ett MMO. Hur länge är ett singerplayer spel kul?

Klart dom satsar på MMO idag med tanke på hur konkurrenterna jobbar.

Men håller med resten om att en ny film vore det hög tid för!

Medlem

Väldigt lockande. Om jag någon gång ska prova ett MMO igen så lär det bli det här eller Secret World. Trött på fantasy.

Medlem
Medlem
Skrivet av reVVe:

Verkar ju helt crazy att alla karaktärer/NPC kommer ha egna röster. Det lär nog höja ribban för MMO spel.

Age of Conan lovade samma sak .. Se vad som hände med det :/ Hoppas det införlivas dock

Medlem

Om spelet bara blir hälften så bra som denna trailer så lär jag skaffa det.
Kommer antagligen skaffa spelet ändå bara för att testa som den mmo-junkie man är.


signatur

Korvspad.

soi
Medlem

Får verkligen hoppas att de blir bra pvp i spelet efter att ha sett hur de flesta andra mmo's har misslyckats totalt med denna biten de senaste åren...

Medlem

Film i denna stilen, tack.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Vill ha, var det förresten bara jag som tyckte sith ledaren liknande Malak en aning?

Inaktiv
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Guzilla:

Sith ftw Tyckte dock att den där snubben i gasmask liknade allt för mycket Darth Vader men det blir nog bra ändå

Nej. Han liknade Darth Malak.

Säger mig inte mycket. Har bara sett filmerna

Medlem

Fan va fet trailer. även om inte gameplayet blir såhär så ska jag ändå införskaffa det. Star wars fan som man e. Dock så hade det varit fett med jk 4 också!!

Medlem

Synd bara att ea är inblandat ...

Medlem

oh,,, Jag tror jag blev kär


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Exim:

Synd bara att ea är inblandat ...

Lite lightningforce kastande så är man av med dem


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Första MMO på länge som jag är riktigt sugen på att spela. Och med tanke på att det är Bioware som utvecklar så har jag goda förhoppningar om att det kommer att bli bra. Med lite tur så blir det ett KOTOR 3 men med mycket längre gameplay...

Medlem

bara jag som inte känner för att svinga lasersvärd utan istället vara smugglare?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Vem fan är den där Sith Lorden?? 1 av dom 12 råds medlemmarna som har bara Kejsaren ovanför sig?? Eller Kejsaren själv??

Knappast!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

En Av dem såg ut som Revan


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag brukar inte spå framtiden, men jag tror att när TOR kommer ut kommer WoW eller nåt annat mmorpg få väldigt hård kronkurrans.

Det är bioware vi pratar om nu

Medlem
Skrivet av MacNille:

En Av dem såg ut som Revan

Detta spelar sig 300 år efter Kotor 1, jag har svårt att tro att Revan ens lever.

Medlem

Vem vet. Han kanske är odödlig eller nåt


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Riktigt, riktigt snyggt.
Dem skulle göra en film också.
Gillade hela trailern förutom slutet när alla stridskepp kom och hela Coruscant blev attackerat. Det jag inte gillade med slutet var att den liknade Imperiet för mycket. Darth Vader, Star Destroyers och Tie-interceptors. Det nästan förstörde hela upplevelsen med filmen.
Annars, skitsnyggt. Kan knappt bärga mig tills spelet kommer.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

så snygg cg, måste vara blur studios som gjort den

123
Skriv svar