Quantic Dreams tillkännager action-äventyrsspelet Star Wars Eclipse

Medlem
Skrivet av ELF:

Snygg trailer (med låg upplösning).
Tvingar ned hypen. Vill hoppas att detta blir något riktigt bra, men har inga stora förhoppningar.

finns en 4K video på youtube.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Oj Tau från Warhammer 40k är med i trailern. Skämt å sido, jäkligt nice att de börjar lämna Skywalker eran bakom sig. Hoppas de gör det med filmerna också.

Det första jag tänkte var nice look Voldemort men tänkte också T'au.

ELF
Medlem
Skrivet av Map-pen:

finns en 4K video på youtube.

Det är ju den officiella videon på youtube på Star Wars youtube kanal.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

H

Skrivet av Dizzz:

Det skall alltid finnas dessa som ser "Woke" i varenda buske. Ni kan antagligen inte ens gå utanför huset utan att gnälla på att varje hus är "Woke" för att det är byggt i röd-brunt tegel..

Har du läst någon av High Republic böckerna ? Har du kollat på någon av karaktärerna, Vet du vad Woke är egentligen?
Vill du ha genus politk och sexuell politik i allt av ditt liv. Spel, film skall vara som idrott där man inte bland in sin personliga politk.

Sällsynt jag påpekar att saker är Woke för övrig, men när det verkligen är det så klart jag kommer att ta upp det, det är inte bra att spel och media i allmänhet försöker påtrycka vare sig Woke eller CRT "Critica Race Theory".

Star Wars är Star Wars, det är inte en gro grund för CRT eller Pronomen, det som Kathleen Kennedy försökt göra med Star Wars är det som till slut hamnade upp High Republic serien är att krossa alla vita manliga hjältar från vår barndom och förlöjliga dem. Precis vad som till ex gjordes med Luke Skywalker i sequel trilogin. Vilket det gör med Yoda i High Republic där de i förra årets jul specialare skickade tillbaka Ray i tiden. I det gjorde det klart att det var Ray som tränade Yoda för hon är det bestes ever.

Ja kommer alltid kommentera och debattera när det kommer till orättvisor och förtryck vilket är mycket av det Kathleen Kennedy och hennes politiska gelikar står för.

Jag vill inte se mera Star Wars förstört, utan jag vill se universumet följa sin kanon.

Men tycker du skall läsa på lite om High Republic och läsa någon av de böcker som är släppta innan du kommenterar, wokeness är inte bra för någon av oss och det går in mer och mer i våran kultur, och dödar och skriver om den. Vilket jag tycker är värdigt att slåss emot, för jag vill inte ha våran kultur förstörd och totalt förändrad.

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jag känner inte till någonting om detta, på vilket sätt smetar de ner all kanon och alla klassiska hjältar? Vad menar du med "the force is female"?

För att svara på det kan jag ge lite olika länkar till vad High Republic är för något officiellt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_High_Republic
https://www.youtube.com/watch?v=3hw6aeQAqmc
https://www.theodysseyonline.com/kathleen-kennedy-ruining-sta...

Det är tyvärr ganska enkelt att se vad Kathleen Kennedy har jobbat för under sin tid hos LucasFilm. Fanns en anledning att hon blev fly förbannad när de tog in Skywalker i The Mandalorian.

Sedan kan vi prata om Geod en av de nya karaktärerna I High Republic https://www.forbes.com/sites/davidbressan/2021/03/07/meet-sta...

Alla High Republic böckerna finns att hitta här https://www.starwars.com/news/every-star-wars-the-high-republ...

Detta är bara at skrapa på ytan, men finns väldigt mera att hitta om detta och Kathleen Kennedys direktion att förstöra Star Wars och vad det är för något.

Medlem

Otrygghet behöver inte spridas till andra. Man ska inte behöva bli rädd för att andra får hjältar att se upp till. De kanske inte är dina hjältar, de kanske inte är för dig, men strunta då i det som inte passar. George Lucas fullständigt svämmade över Star Wars med sina tankar om politik och samhällstolkning, reflektioner och idéer. Film och spel har alltid varit ett medium för skapare att uttrycka sig. Det har aldrig någonsin varit en form av frizon, även om barn inte riktigt tänker på sånt och bara blir underhållen ändå.

Medlem
Skrivet av loerk:

Är ju inte Skywalker Eran i sig det är fel på. Hade inte Disney varit såna jävla tölpar hade vi haft det bästa som star wars har att erbjuda i film/spelformat.

Nej inget fel på eran men jag vill att de ska expandera på officiella loren utanför den eran. Mer info om sith, Jedi osv. Är också väldigt många (inklusive mig själv) som skulle vilja se Revan från KOTOR bli canon.

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Otrygghet behöver inte spridas till andra. Man ska inte behöva bli rädd för att andra får hjältar att se upp till. De kanske inte är dina hjältar, de kanske inte är för dig, men strunta då i det som inte passar. George Lucas fullständigt svämmade över Star Wars med sina tankar om politik och samhällstolkning, reflektioner och idéer. Film och spel har alltid varit ett medium för skapare att uttrycka sig. Det har aldrig någonsin varit en form av frizon, även om barn inte riktigt tänker på sånt och bara blir underhållen ändå.

Hela Star Wars bygger på sagan om Skywalker det är själva iden med Star Wars. Jag struntar i det som inte passar alldeles utmärkt men det betyder ju inte att jag kommer att vara tyst och inte bryr mig i den enligt mig största sagan i min uppväxt.

Ja men det har aldrig funnits så mycket genus politk, wokeness och critical race theory i varken film eller tv-serier som det gör nu. Det politiska budskapet är många gånger viktigare för dessa människor än vad själva handlingen och filmens välmående.

Jag kommer inte låta det som jag tycker är och bör förbli kanon ändras, vill man göra något nytt för all del gör något nytt, men förstör inte det som så många har älskat i hela sitt liv. Det är en brist på respekt emot sina fans och kulturen som sådant.

Vill man inte göra Star Wars skall man kanske göra något annat och kalla det något annat, att ta något etablerat och förstöra det är inte en bra lösning. Det är ju samma med till ex Star Trek man tar något etablerat och sliter det i tycken med genus politk och wokeness. Man skapar karaktärer som är LGBTQ bara för att man vill ha med sådana karaktärer och man gör allt för att de skall synas att dom är LGBTQ fast det inte tillför storyn något alls.

Det är inte bra story telling det är politiskt motiverade handlingar för att du vill sprida dina egna idéer och tankar mera än att du vill göra en bra story.

Ta till ex även The Last Jedi första sekvensen när The Republic flotta ropar in sina call signs, man var väldigt noga med att ha total representation utav alla olika skin toner. Så man tog en av varje skinton och sedan gjorde det till en scen. Vilket i sig inte är dåligt men att göra det på det sättet framhäver inget alls för storyn i filmen utan visar bara ett politiskt uttalande. Sådant hör inte hemma i kulturen det hör hemma i politiken.

Finns få saker som extended universe i Star Wars som är så diverse som det redan är, Star Wars hade ledande kvinnor redan 1977. En karaktär som Leia i en film som Star Wars var det knappt någon som ens hört om. Man la även in en ledande roll för en svart person i 1980 upp följare.

Vi behöver inte wokness i Star Wars utan vi har redan hjältar i universumet som är från alla hudfärger och både kvinnor och män. Man behöver inte förlöjliga vita män och säg att de är priviliegade, fast man inte är det. Man behöver inte kissa på andra människor bara för att man kan. Det finns lika många från alla hudfärger och även kön som har sina hjältar i Star Wars och dess universum vi behöver inte wokeness eller extremister för att leda vägen. Istället tar folk som Kathleen Kennedy sin extrem feminism och wokeness in i Star Wars för att hon kan inte ta att det finns vita män som är hjältar.

Hon har aldrig brytt sig om Star Wars och hon har sagt det många gånger själv, samtidigt som hon många gånger uttalat sitt förakt till vita manliga hjältar.

Men nu är det inte bara vita manlig hjältar hon har försökt krossat, hon har även sagt att det var dags för att ha en svart hjälte och la de in finn och satt att han hade en stor ledande roll i nya Star Wars. Men så var inte fallet man använder honom som en kvoterings karaktär som knappt syns och utvecklingen av hans karaktär är obefintlig. Man går dessutom all in för att förminska honom genom att ta bort honom från posters i Kina för att man vet att svarta karaktärer där inte kommer att göra filmen populär utan tvärt om hatad.

Finns inget i detta som gör mig rädd, det som finns är det som gör mig arg och irriterad hur man förvanskar och lägger sina fans på hyllan och kallar dem för Nazister och arga vita män. Det är nämligen det som hände när folk klagade på den nya Star Wars filmerna, Lucas film under ledning av Kathleen Kennedy sa att det var hatiska nazister och arga vita män som bara inte kunde låta blir att hata filmerna. Spelar ingen roll om de som skrev var Svarta, Vita, Hispanic, Asiatiska eller Män eller Kvinnor. Lucas film under ledningen av Kennedy gick ändå ut och kallade dessa människor som hade kritik emot hennes trilogi för att vara nazister och extremister och arga vita män.

Medlem
Skrivet av Dergo218:

Nej inget fel på eran men jag vill att de ska expandera på officiella loren utanför den eran. Mer info om sith, Jedi osv. Är också väldigt många (inklusive mig själv) som skulle vilja se Revan från KOTOR bli canon.

Revan var canon tills att Dinsey och Kathleen Kennedy tog över och sedan förkunnade att ingen extend unisverse längre var canon. Det är jätte många som vill se Star Wars växa utan för Skywalker saga, och det är ju det vi gör nu i de tv-serier som kommer från Jon Favreau så som Mandalorian och Book of Boba Fett. Men även allt annat som är på väg med hjältar ifrån extended universe och massor av ny story lines.

Kotor är en väldigt bra skapelse och förtjänar att utforskas mycket mera än det har gjort, det behövs filmer och serier på detta. Men High Republic förtjänar inte att finnas, det är redan ett död epok av Star Wars därför man har lagt ned böckerna som kom och planerna på en TV-Serie för att det finns ingen Star Wars fan som gillade vad Kathleen Kennedy satt ut för att göra när hon började skapa dessa universum av icke Star Wars.

Medlem
Skrivet av Gandir:

För att svara på det kan jag ge lite olika länkar till vad High Republic är för något officiellt.

https://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_The_High_Republic
https://www.youtube.com/watch?v=3hw6aeQAqmc
https://www.theodysseyonline.com/kathleen-kennedy-ruining-sta...

Det är tyvärr ganska enkelt att se vad Kathleen Kennedy har jobbat för under sin tid hos LucasFilm. Fanns en anledning att hon blev fly förbannad när de tog in Skywalker i The Mandalorian.

Sedan kan vi prata om Geod en av de nya karaktärerna I High Republic https://www.forbes.com/sites/davidbressan/2021/03/07/meet-sta...

Alla High Republic böckerna finns att hitta här https://www.starwars.com/news/every-star-wars-the-high-republ...

Detta är bara at skrapa på ytan, men finns väldigt mera att hitta om detta och Kathleen Kennedys direktion att förstöra Star Wars och vad det är för något.

Jag hänger med på youtube-klippet, men det känns väldigt konstigt att säga att det är ett problem att karaktärerna i universumet har olika åsikter om vem som ansvarar för att Dödsstjärnan förstördes. Jag anser inte heller att författaren behöver beskriva för läsaren att det "trots allt var Luke som förstörde dödsstjärnan." Like..? Har hon förolämpat läsaren för att hon utgår ifrån att de vet själva hur läget ligger till och kan avgöra om de håller med den ena eller andra? Det anser inte jag.

Att en sten kan ha kraften i sig känns bara komiskt. Men! Ifall de skulle lyckas släppa en film där detta passar in utan komiska element vore det ju värt en stor eloge. Jag känner i alla fall inte att jag behöver ta del av absolut allt som händer i Star Wars-universumet och man behöver inte heller göra det för att vara ett stort fan av serien. Jag hade mest problem med hur kraften utvecklades i de senaste filmerna och att de skapade skepp med kraften av en dödsstjärna, det kändes mest tråkigt och förhastat.

I tidigare filmer var ju tjejerna mest reducerade till romantiska intressen och damsels in distress. Jag tycker det är kul med lite variation och har uppskattat filmerna mer på grund av det, mindre på grund av bland annat det som jag nämnde ovan. Detsamma gäller för mina vänner som är stora fans av universumet, Clone Wars inte minst (som inte jag har sett).


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Jag hänger med på youtube-klippet, men det känns väldigt konstigt att säga att det är ett problem att karaktärerna i universumet har olika åsikter om vem som ansvarar för att Dödsstjärnan förstördes. Jag anser inte heller att författaren behöver beskriva för läsaren att det "trots allt var Luke som förstörde dödsstjärnan." Like..? Har hon förolämpat läsaren för att hon utgår ifrån att de vet själva hur läget ligger till och kan avgöra om de håller med den ena eller andra? Det anser inte jag.

Att en sten kan ha kraften i sig känns bara komiskt. Men! Ifall de skulle lyckas släppa en film där detta passar in utan komiska element vore det ju värt en stor eloge. Jag känner i alla fall inte att jag behöver ta del av absolut allt som händer i Star Wars-universumet och man behöver inte heller göra det för att vara ett stort fan av serien. Jag hade mest problem med hur kraften utvecklades i de senaste filmerna och att de skapade skepp med kraften av en dödsstjärna, det kändes mest tråkigt och förhastat.

I tidigare filmer var ju tjejerna mest reducerade till romantiska intressen och damsels in distress. Jag tycker det är kul med lite variation och har uppskattat filmerna mer på grund av det, mindre på grund av bland annat det som jag nämnde ovan. Detsamma gäller för mina vänner som är stora fans av universumet, Clone Wars inte minst (som inte jag har sett).

Nä man behöver ju inte se allt eller gilla allt man gör i Star Wars universumet, men jag vet inte riktigt om jag skulle kalla Leia för en damsel in distress. Med tanke på hur kvinnor porträtterades i filmer från den tiden var hon en väldigt stark kvinna trots allt. Visst i dagens mått inte lika stark helst inte i första filmen.

Jag tyckte hyfsat bra om första filmen i nya trilogin, men efter den gick det snabbt utför tyvärr enligt min smak.

Jag har själv inte sett så mycket av Clone wars men gillade skarpt Rebels serien, väldigt bra Star Wars känsla i den. Mandalorian har givit mig hoppet tillbaka till Star Wars. Ser starkt fram emot Book of Boba Fett. Inte en överdriven fan av honom däremot, men kan bli en riktigt bra storyline.

Största problemet för filmerna är ju att det inte ens fanns en plan med hur de kommande filmerna skulle vara, sedan ändrades allt hela tiden efter vad Kathleen Kennedy tyckte var bra eller inte. Vilket syns rejält, men jag var väldigt besviken på episod 8 och 9. Kan knappt se de filmerna på grund hur dåliga de är inte bara handlingen utan även klippen i filmerna helst i sista filmen.

Medlem

Gandir, alltså det är bara rent påhitt det du funnit om Kathleen Kennedy. Rent trams från källor utan trovärdighet eller bevis.
Under henne har Star Wars dragit in massor. De har bland de främsta dragplåster för Disney+. Massvis med böcker och tidningar produceras kontinuerligt både med gamla hjältar och nya. Nu efter EA exlusivitet är slut finns massvis med spel att vänta. Det har skapats nya manliga stjärnor på alla fronter som blir älskade och får massa fokus. Och fortsatt massvis med berättelser med våra gamla hjältar, ibland deras berättelser, ibland som cameo i andras.
De gamla berättelserna är fortfarande kvar. På inget vis i skym undan. Men det skapas också nytt. Det är lite mer HBQT personer i berättelserna, ungefär 0,2% av berättelsernas innehåll, but thats it. I Aftermath serien var det kanske 1% men mer än så har jag inte upptäckt.

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Gandir, alltså det är bara rent påhitt det du funnit om Kathleen Kennedy. Rent trams från källor utan trovärdighet eller bevis.
Under henne har Star Wars dragit in massor. De har bland de främsta dragplåster för Disney+. Massvis med böcker och tidningar produceras kontinuerligt både med gamla hjältar och nya. Nu efter EA exlusivitet är slut finns massvis med spel att vänta. Det har skapats nya manliga stjärnor på alla fronter som blir älskade och får massa fokus. Och fortsatt massvis med berättelser med våra gamla hjältar, ibland deras berättelser, ibland som cameo i andras.
De gamla berättelserna är fortfarande kvar. På inget vis i skym undan. Men det skapas också nytt. Det är lite mer HBQT personer i berättelserna, ungefär 0,2% av berättelsernas innehåll, but thats it. I Aftermath serien var det kanske 1% men mer än så har jag inte upptäckt.

Låt oss säga att det bara är rent påhitt då, det är ju helt och hållet upp till dig vad du tror och tycker. Det är troligen också därför Disney är extremt missnöjda med sina prestation när det kommer till Disney för att det säljer jätte bra och alla älskar det som har gjort med sequel trilogin.

Det som dragit folk till Disney plus är ju helt och hållet Katheleen Kennedy och hennes Mandalorian. Eller just ja hon har inte gjort Mandalorian.

Henns jul special gick ju också så jätte bra när den jämfördes med sista avsnittet av Mandalorian vid samma tidpunkt. Disney är jätte nöjd med hennes peformance, det är ju också därför det satt Dave Feloni som ansvar för Star Wars istället för henne. Samma att det är ju också för hur bra hennes Star Wars har gått som de stoppa att serier som hon skulle leda i Star Wars universumet.

Det var också därför att hon ville sparka Deve Filoni och Jon Favreau för att de kuppade inte Mark Hamill som Luke Skywalker i Mandalorian.

Men tur att det bara är rent påhitt av mig för annars skulle ju Star Wars kunna ligga lite halv risigt till. Just de ja de har tappat nästan alla förläning av leksaker också, gamla trilogins leksaker görs fortfarande medans det knappt ens blev några utav de nya filerna för utom i absoluta början. Sedan dök försäljningen så hårt så ingen av de stora leksak skaparna längre var intresserade att göra leksaker förutom till original trilogin och baby Yodas.

Men jag det är ju bara påhitt det där, för Katheleen Kennedy har ju lätt Star Wars till en stor hit det syns ju på alla betygen på hennes filmer. Det vill säga innan Rottentomateo tillex tvättat siffrorna på The rIse of skywalker. Men vi vet ju alla där också att jag bara hittar på saker.

Medlem
Skrivet av Gandir:

HHar du läst någon av High Republic böckerna ? Har du kollat på någon av karaktärerna, Vet du vad Woke är egentligen?
Vill du ha genus politk och sexuell politik i allt av ditt liv. Spel, film skall vara som idrott där man inte bland in sin personliga politk.

Sällsynt jag påpekar att saker är Woke för övrig, men när det verkligen är det så klart jag kommer att ta upp det, det är inte bra att spel och media i allmänhet försöker påtrycka vare sig Woke eller CRT "Critica Race Theory".

Star Wars är Star Wars, det är inte en gro grund för CRT eller Pronomen, det som Kathleen Kennedy försökt göra med Star Wars är det som till slut hamnade upp High Republic serien är att krossa alla vita manliga hjältar från vår barndom och förlöjliga dem. Precis vad som till ex gjordes med Luke Skywalker i sequel trilogin. Vilket det gör med Yoda i High Republic där de i förra årets jul specialare skickade tillbaka Ray i tiden. I det gjorde det klart att det var Ray som tränade Yoda för hon är det bestes ever.

Ja kommer alltid kommentera och debattera när det kommer till orättvisor och förtryck vilket är mycket av det Kathleen Kennedy och hennes politiska gelikar står för.

Jag vill inte se mera Star Wars förstört, utan jag vill se universumet följa sin kanon.

Men tycker du skall läsa på lite om High Republic och läsa någon av de böcker som är släppta innan du kommenterar, wokeness är inte bra för någon av oss och det går in mer och mer i våran kultur, och dödar och skriver om den. Vilket jag tycker är värdigt att slåss emot, för jag vill inte ha våran kultur förstörd och totalt förändrad.

Snacka om att avslöja sin position tydligt när man angriper Star Wars som alltid varit politiskt influerat just nu när kvinnor, bruna människor och HBTQ-personer tar plats. Superhjälterullar sponsrade av amerikansk militär eller andra heteronormativa filmer med muskelmän i huvudrollen är så klart inte politiska, det är bara när det handlar om saker som är "woke" eller hur?

Tomtens rekommendation: mindre tid med Jordan Petersons poddar och mer relationsskapande med killar och tjejer i egen ålder.

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Gandir, alltså det är bara rent påhitt det du funnit om Kathleen Kennedy. Rent trams från källor utan trovärdighet eller bevis.
Under henne har Star Wars dragit in massor. De har bland de främsta dragplåster för Disney+. Massvis med böcker och tidningar produceras kontinuerligt både med gamla hjältar och nya. Nu efter EA exlusivitet är slut finns massvis med spel att vänta. Det har skapats nya manliga stjärnor på alla fronter som blir älskade och får massa fokus. Och fortsatt massvis med berättelser med våra gamla hjältar, ibland deras berättelser, ibland som cameo i andras.
De gamla berättelserna är fortfarande kvar. På inget vis i skym undan. Men det skapas också nytt. Det är lite mer HBQT personer i berättelserna, ungefär 0,2% av berättelsernas innehåll, but thats it. I Aftermath serien var det kanske 1% men mer än så har jag inte upptäckt.

Jag hatar woke diskussionen och har inte läst nånting av vad Gandir har skrivit MEN KKs tid som ledare för SW skutan har definitivt varit horribel för franchisen. För det första gick trilogi filmerna från 2 miljarder dollar till 1 miljard dollar. 1 miljard kanske fortfarande låter som mycket men med tanke på hur mycket filmerna kostar att göra så hamnade nog TROS runt +/- 0 medans TFA antagligen nettade ca $500 miljoner i vinst. Solo var en ren förlusthistoria.

Många av filmerna hade produktionsproblem och krävde dyra reshoots, speciellt Solo där dom filmade om majoriteten av filmen (originalregissörerna hade filmat klart 80% när dom ersattes). Man kan märka att det inte har gått bra för Disney för originalplanen var att släppa filmer år efter år á la Marvel formeln. Sen det kanske värsta för Disney: Leksakerna har sålt dåligt. Att kränga leksaker var en av SWs starkaste sidor och en huvudanledning till att Disney betalade vad dom gjorde för det.

Den enda riktiga hiten som Disney SW har haft är The Mandalorian vilket antagligen var det som ledde till att Dave Filoni blev befordrad till executive creative director för Lucasfilm och vad många fans ser som den enda ljuspunkten för SWs framtid.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Jag hatar woke diskussionen och har inte läst nånting av vad Gandir har skrivit MEN KKs tid som ledare för SW skutan har definitivt varit horribel för franchisen. För det första gick trilogi filmerna från 2 miljarder dollar till 1 miljard dollar. 1 miljard kanske fortfarande låter som mycket men med tanke på hur mycket filmerna kostar att göra så hamnade nog TROS runt +/- 0 medans TFA antagligen nettade ca $500 miljoner i vinst. Solo var en ren förlusthistoria.

Många av filmerna hade produktionsproblem och krävde dyra reshoots, speciellt Solo där dom filmade om majoriteten av filmen (originalregissörerna hade filmat klart 80% när dom ersattes). Man kan märka att det inte har gått bra för Disney för originalplanen var att släppa filmer år efter år á la Marvel formeln. Sen det kanske värsta för Disney: Leksakerna har sålt dåligt. Att kränga leksaker var en av SWs starkaste sidor och en huvudanledning till att Disney betalade vad dom gjorde för det.

Den enda riktiga hiten som Disney SW har haft är The Mandalorian vilket antagligen var det som ledde till att Dave Filoni blev befordrad till executive creative director för Lucasfilm och vad många fans ser som den enda ljuspunkten för SWs framtid.

När det kommer till kostnader av saker så har folk gissningar och inget annat. Det är allt youtubers och fans har. Vad Disney har är exakta siffror, de har prognoser och mål från vad Kathleen Kennedy utlovar att utföra som resultat. De här utgifterna, de här intäkterna och vinsten. Rent chefs-snack hur det går för en verksamhet. Disney pratar så klart också med personerna som jobbar direkt under henne. Och 2 gånger så har Kennedy fått förlängt, av sina chefer, utefter hennes resultat, hennes kompetens och vad hon utlovar att utföra kommande perioden. Då snackar vi ekonomer och bransch-folk som lever på denna finansiering och produktion av vår underhållning.

Disney kanske sover, Disney kanske inte bryr sig, låta Star Wars bli misshandlat... Tyvärr, det är inte så. Det är vuxna människor, extremt erfarna, de är världsledande inom sin bransch och nog är de experter på att dra in pengar. Det är inte lätt att veta vad fans vill, inte lätt att smeka tyckar-proffs medhårs, men där sitter folk med all den information pengar kan erbjuda. Kathleen Kennedy har gjort flertalet misstag, som chef men också som anställd så får hon stå till svars för allt hon gör inför högre makter, inte gnäll-folk, tyckare eller youtubers, hon får försvara sig inför de som hon lovat resultat och de sitter med alla siffror. 1 gång har hon blivit utvald, sen 2 gånger fått förnyat förtroende. För mig så är det då bara att okej, skitsnacket är nog bara skitsnack.

12
Skriv svar