Diablo Immortal (beta)

Ero
Medlem

Hoppas att iPaden här hemma klarar att köra det. Då blir det xbox-dosa till.

Ser fram emot spelet, även jag också sällar mig till skaran som har svårt med mobilspel som inte är av typen candy crush eller någon tower defence.


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Grymt, ser fram mot att prova! Har en razr kishi som mest används för att streama xbox till mobilen idag, hoppas det funkar bra till det här.

Medlem

100% laddning till 0%: 20-25 minuter.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Skribent
Skrivet av Maguz:

100% laddning till 0%: 20-25 minuter.

Spelade i 3 h och spelet dränerade bara batteriet på min mobil till runt 60% så det är rätt energisnålt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ero:

Hoppas att iPaden här hemma klarar att köra det. Då blir det xbox-dosa till.

Ser fram emot spelet, även jag också sällar mig till skaran som har svårt med mobilspel som inte är av typen candy crush eller någon tower defence.

Eller playstation dosa? native stöd för playstation dosor nu också!

Medlem

Jag spelar sällan mobilspel, men det här är ett av de få jag skulle kunna tänka mig att spela. Enda problemet är att det är försenat

Gen
Medlem
Skrivet av Håkan:

Frågan är hur bra den här inblicken kommer åldras?

"Blizzard har också löst kontrollerna oväntat bra."
Hur mycket är det kineserna som står bakom spelet? Blizzard är ju såklart utåt, men hela spelet bygger väl på ett redan färdigt spel från en kinesisk studio?

Sen kan man såklart även fundera på hur mycket dom lyckats stjälpa upp under dessa 3 åren sen dom berättade om spelet. Iom att dom fick så dålig kritik, hade dom säkerligen lagt ned massiv med tid att göra om spelet för att rädda sina egna skinn.
Hade vi fått spelet för 3 år sen, hade det troligtvis bara varit ett reskinnat-spel, medans det nu har mer Diablo att erbjuda.

Så... man hade ju kunnat spela det kinesiska spelet och sen jämföra hur mycket dom gjort till Diablo Immortals, om man nu tyckt det varit intressant.

Detta! Jag undrar hur Diablo Immortal hade blivit om Blizzard faktiskt skapat det från grunden istället för att ta ett färdigt spel och ändra på ytan.

Skrivet av Jonny Myrén:

Jag tänker helt klart ge det en chans. Det är alltid trevligt att lira något mobilspel medan man slötittar någon dokumentär eller liknande.

Det var minsann ordentlig multitasking Jag hade aldrig klarat av att koncentrera mig på vad de säger i en dokumentär och samtidigt läsa av loot som droppar i ett spel.

Skribent
Skrivet av Gen:

Detta! Jag undrar hur Diablo Immortal hade blivit om Blizzard faktiskt skapat det från grunden istället för att ta ett färdigt spel och ändra på ytan.

Det var minsann ordentlig multitasking Jag hade aldrig klarat av att koncentrera mig på vad de säger i en dokumentär och samtidigt läsa av loot som droppar i ett spel.

Nä, det är ju inte optimalt om man verkligen vill ta till sig allt i både det man tittar på och lirar. Men det funkar bra om man glor på något man redan sett tidigare

Medlem

Tycker de borde släppa det till andra plattformar också. Varför begränsa det till mobil. Jag skulle gärna provat spelet på konsol även om det är ett spel gjort för mobiler.

Avstängd

Pass. Mobilspel är ingenting jag någonsin kommer vara intresserad av. Diablo hör hemma på PC.

Medlem
Skrivet av General White:

Pass. Mobilspel är ingenting jag någonsin kommer vara intresserad av. Diablo hör hemma på PC.

Kör Android-versionen på Windows 11 då om det nu är viktigt var koden körs.

Avstängd
Skrivet av Kalliban:

Kör Android-versionen på Windows 11 då om det nu är viktigt var koden körs.

Det är ju fortfarande ett mobilspel dock, dvs inte ett riktigt Diablo. Pass.

Medlem
Skrivet av General White:

Det är ju fortfarande ett mobilspel dock, dvs inte ett riktigt Diablo. Pass.

Så Diablo 3, Overwatch etc. är inte riktiga spel om man spelar dom på konsoll? Eller är det bara PC som räknas som spelbar hårdvara 2021(22)? Ganska trångsynt men visst, alla har rätt till sin åsikt.

Ero
Medlem
Skrivet av Smerof:

Eller playstation dosa? native stöd för playstation dosor nu också!

Har bara gamla treor, men det lär väl duga antar jag


signatur

Varit medlem längre än dig.

12
Skriv svar