Terminator Dark Fate: Defiance – spöa mördarmaskiner i nytt RTS

Robot
Terminator Dark Fate: Defiance – spöa mördarmaskiner i nytt RTS

Det är återigen dags att rädda mänskligheten.

#Cats-who-play, #Terminator-dark-fate-defiance


Medlem

Det här såg ju faktiskt lite intressant ut, reagerade direkt på de härligt grå miljöerna och ljudet! Jävlar vilket stämningsfullt ljud det var?

Gnällkuk
Skrivet av Ftmch:

Det här såg ju faktiskt lite intressant ut, reagerade direkt på de härligt grå miljöerna och ljudet! Jävlar vilket stämningsfullt ljud det var?

Det var ju en cinematic och inget gameplay så vet inte riktigt hur du kom fram till det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det var ju en cinematic och inget gameplay så vet inte riktigt hur du kom fram till det

Det är två videor i nyheten


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Skribent
Skrivet av Ftmch:

Det här såg ju faktiskt lite intressant ut, reagerade direkt på de härligt grå miljöerna och ljudet! Jävlar vilket stämningsfullt ljud det var?

Ja, det är riktigt bra "oumph" i ljudeffekterna. Det enda jag saknade var lite klassisk Terminator-musik, även om det kom några toner som lät rätt bra i slutet av den cinematiska trailern.

Skribent

Det här såg bra ut! Det finns så mycket potential i Terminator-universumet rent spelmässigt som aldrig använts. Strategispel är en av dem. Sen hade ju faktiskt något multiplayerspel likt Battlefield passat utmärkt om det läggs in resurser, Man Vs. Machines typ. Personligen vill jag se en uppföljare på Future Shock.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser intressant ut. Hade dock gärna sett att miljöerna är förstörbara.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, det är riktigt bra "oumph" i ljudeffekterna. Det enda jag saknade var lite klassisk Terminator-musik, även om det kom några toner som lät rätt bra i slutet av den cinematiska trailern.

Ja, klassiskt synthig och metallisk terminator-musik hade ju passat perfekt. Hoppas det blir lite sånt sen.

Skrivet av Roy Batty:

Ser intressant ut. Hade dock gärna sett att miljöerna är förstörbara.

Instämmer, vet inte om det finns mer förstörelse än vi såg i bild men kunde Company of Heroes göra det så bra som de gjorde det för 15 år sedan så borde ju detta gäng kunna fixa det också. Hade bidragit med mycket känsla.

Gnällkuk
Skrivet av FejkFejksson:

Det är två videor i nyheten

Mer kaffe? Mer kaffe.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Såg riktigt intressant ut! Har väntat på ett Terminator rts. Hoppas på en editor, Maps och mods. Hoppas de hinner fixa till explosionerna, såg lite low quality just nu, men UI såg bra ut, miljöerna och units såg också bra. Hoppas!

Kul att se släpps mer rts kopplat till universum som man växte upp med i barndomen, som ändå verkar "väl" gjorda. Tex starship Troopers väntar jag också på 😍

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, det är riktigt bra "oumph" i ljudeffekterna. Det enda jag saknade var lite klassisk Terminator-musik, även om det kom några toner som lät rätt bra i slutet av den cinematiska trailern.

Första som slog mig också, ljudeffekterna hade riktigt bra tryck bakom sig!
Trist att inte se murar/byggnader smulas sönder av explosionerna dock.


signatur

I drank what?

Medlem

Stämningsfullt indeed!
Är du bara jag eller har det saknats ett (vad det verkar) klassiskt rts som detta på lång tid?
//VH dålig koll

Medlem

RTS gillar vi! *add to wishlist*

Inaktiv

Najs!
Är det någon som provat utvecklarnas förra alster?

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Ser intressant ut. Hade dock gärna sett att miljöerna är förstörbara.

Use the battlefield to your advantage! Physics-based building demolition lets you generate a realistic set of tactical consequences, especially in urban areas.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Use the battlefield to your advantage! Physics-based building demolition lets you generate a realistic set of tactical consequences, especially in urban areas.

MUMS!

ELF
Medlem

signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hade gärna sätt version av dom gamla filmerna istället för den nya tänk er HK Centurion.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Najs!
Är det någon som provat utvecklarnas förra alster?

De har gjort Northgard vilket jag minns som ett rätt mysigt settler-ish spel med vikingatema.

Skribent
Skrivet av ShciZo:

De har gjort Northgard vilket jag minns som ett rätt mysigt settler-ish spel med vikingatema.

Northgard är awesome! Även lite nytänkande i RTS-genren. Jag lirat det nu och då på Switch.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tänker mig starcraft 2 med terminator anda. Det kan bli bra om dom lyckas med stämningen.

1
Skriv svar