Fler rykten om att Rockstar jobbar på Bully 2

Robot
Fler rykten om att Rockstar jobbar på Bully 2

Vissa ska ha fått se en spelbar version.

#Bully, #Rockstar

Avstängd

Trist, det första spelet var en ganska medioker historia.

Medlem

Är säkert "Bully: Definitive Edition" lol

signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Är det ens gångbart att göra ett sådant spel med dagens klimat?

Medlem

Rockstar gör alltså annat än att bara mjölka shark cards i GTA online? kul!

Förväntar mig absolut inget dock.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Jag håller verkligen inte med. Jag hade roligare med Bully än de senare GTA-spelen, och betydligt roligare än med sömnpillret RDR2. Jag hoppas verkligen att de släpper en uppföljare framöver.

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Så fan heller det var! En av de skönaste, mest avslappnande atmosfärerna i ett spel någonsin. Bara springa omkring och busa och slåss hur mycket man vill, med ett av spelvärldens trevligaste soundtrack och helt fantastiska karaktärer. Ett av världens bästa spel genom tiderna enligt mig.

signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat aktiv i Stockholmsområdet under 80-talet

Medlem
Skrivet av lampis:

Jag håller verkligen inte med. Jag hade roligare med Bully än de senare GTA-spelen, och betydligt roligare än med sömnpillret RDR2. Jag hoppas verkligen att de släpper en uppföljare framöver.

Helt på din bana, bully var ju riktigt kul, och RDR som alla hyllar tycker jag är otroligt segt och som du säger "ett sömnpiller"

Avstängd
Skrivet av Necroluster:

Så fan heller det var! En av de skönaste, mest avslappnande atmosfärerna i ett spel någonsin. Bara springa omkring och busa och slåss hur mycket man vill, med ett av spelvärldens trevligaste soundtrack och helt fantastiska karaktärer. Ett av världens bästa spel genom tiderna enligt mig.

Det var riktigt mediokert.

Medlem

Bully är verkligen ett hidden gem.

signatur

Specs: PS5

Skribent

Kanske är en remaster som GTA trilogy?

Känner att jag inte har så stora förväntningar på Rockstar, men de får ju gärna överraska.

signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Speler hette canis canem edit här och inte bully
Och det var ett riktigt bra spel.
Den som säger det är mediokert "kan inte" spel helt enkelt

Medlem

Minns när jag spelade det på min barndomsväns PS2, man orkade inte bry sig om matteuppgifterna man fick med mera och åkte mest skateboard på stan. Jag vet fortfarande inte vad spelet gick ut på...

Medlem
Skrivet av Nimafor:

Helt på din bana, bully var ju riktigt kul, och RDR som alla hyllar tycker jag är otroligt segt och som du säger "ett sömnpiller"

Ett sömnpiller, är spelet segt ? Aldrig märkt av något själv. Det viktigaste av allt är att ni båda köpte spelet så Rockstar är lyckliga att ni sponsrar deras trevliga spel. RDR2 är de snyggaste och i särklass deras bästa spel i bagaget utan konkurrens

Medlem
Skrivet av submariner:

Ett sömnpiller, är spelet segt ? Aldrig märkt av något själv. Det viktigaste av allt är att ni båda köpte spelet så Rockstar är lyckliga att ni sponsrar deras trevliga spel. RDR2 är de snyggaste och i särklass deras bästa spel i bagaget utan konkurrens

Det är klart att RDR2 är deras snyggaste spel (vem har sagt något annat?), men de otroligt sega och långa transportsträckorna gjorde att jag tröttnade snabbt. Att det skulle vara deras bästa spel utan konkurrens stämmer verkligen inte. Föregångaren var roligare, samtliga GTA i 3D var roligare och Canis Canem Edit var betydligt roligare. Ja, till och med Table Tennis var roligare.

signatur

Kunskapsförmedlare.

1
Skriv svar