Snabbkollen - Kommer du byta sidopaneler på PS5?

Robot
Snabbkollen - Kommer du byta sidopaneler på PS5?

Svart, rött, lila, rosa eller blått istället för vitt?

#playstation-5, #snabbkollen


Medlem

Tycker de originalvita panelerna är så pass snygga att de får vara kvar. Dessutom är min femma bakom frostat glas i TV-bänken så det vore slöseri att köpa nya.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

varför gjorde ni inte ett val till?
Nu vet man inte hur många som inte vet om de kommer byta panel eller skaffa ps5överhuvudtaget. Man kanske inte bestämt sig ännu?

Eller är det otroligt komplicerat att lägga till fler än tre val?

Medlem

Det kan nog hända. Vill ha de kosmiskt röda panelerna då jag har en sådan handkontroll och den är fin fin


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jag har inte köpt PS5 ännu, men när jag gör det kommer jag definitivt att byta sidopanelerna. Det gör en av de fulaste konsolerna genom tiderna lite mindre ful, i alla fall.

Medlem

Har vant mig nu och tycker faktiskt om de vita panelerna.

Redaktör
Skrivet av John7612:

varför gjorde ni inte ett val till?
Nu vet man inte hur många som inte vet om de kommer byta panel eller skaffa ps5överhuvudtaget. Man kanske inte bestämt sig ännu?

Eller är det otroligt komplicerat att lägga till fler än tre val?

Klart det går, men vi försöker hålla de här omröstningarna små, med få val. Och hur många som inte tänker köpa PS5 känns lämpligare för en egen undersökning.


signatur
Medlem
Avstängd

Nope. Gillar de vita, samt att PS5an står bakom tvn.


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

Medlem

Min ligger i en välventilerad TV-bänk så inget som syns ändå, så nej.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Bra att ni la till sista alternativet. Kommer inte skaffa ps5.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Tycker designen på den vita är fantastisk så skulle inte överväga det ändå men brukar generellt inte bry mig tillräckligt om hur konsoler ser ut för att börja modifiera exteriören.

Medlem

Passar mycket bättre i vitt hos mig så hade det varit tvärtom med lansering i svart så hade jag säkert köpt vita sidopaneler.

Medlem

Jag har aldrig ändrat utseende på mina maskiner och jag lär inte göra det med PS5 heller. Lägger hellre dom pengarna på ett spel eller en extra kontroll.

Medlem

Om jag skulle köpa ett PS5 hade jag nog jagat hem några snyggare sidopaneler.


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Medlem

Gillar de vita mer och mer faktiskt och känner väl inget jättebehov direkt.

Medlem

Kör svart-vit design på spelrummet, så de vita passar som handen i handsken, d.v.s. perfekt.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem
Skrivet av John7612:

varför gjorde ni inte ett val till?
Nu vet man inte hur många som inte vet om de kommer byta panel eller skaffa ps5överhuvudtaget. Man kanske inte bestämt sig ännu?

Eller är det otroligt komplicerat att lägga till fler än tre val?

"Jag saknar alternativet att jag bara kommer byta paneler på mitt PS5 om någon kräks på det"


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Röstade Nej, bryr mej inte så mycket om färgen på den då den e rätt dold hos mej endån

Och att betala 500kr för ett skin gör jag inte, tycker det är på tok för dyrt för lite plast.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

PS5 har väl historiens fulaste design och dessutom vit så självklart byter jag paneler! Man får göra det bästa av situationen lixom!

Backloggens befriare
Skrivet av gorbatjov:

Gillar de vita mer och mer faktiskt och känner väl inget jättebehov direkt.

Håller med! Tycker överlag att designen känns bara bättre och bättre.

Tyckte den var ful som stryk först, men den har liksom lite karaktär


signatur

Ad hoc addendum

Inaktiv

Tycker den vita färgen är tillräckligt snygg och ser ingen poäng i att köpa någon annan färg.

Medlem

Dag ett, Plasti dip’ade original sidorna svarta!
Dag *** (lång väntan) Dbrand’s svarta sidor!
Dag ett vid släpp, svart Dualsense!

Ps5 bor i min svarta dedikerade hemmabio. Vitt är absolut inte ett alternativ.

-den riktiga orsaken-
Min fru vet fortfarande inte att jag köpt en Ps5. Och ser inte skillnad på svart o svart 😋😎

Medlem

Har inte planerat på att köpa någon konsol men tycker den här PS5:an vart riktigt snygg.

"Snubbe gör PS5-paneler i mässing", slutresultat 13:45

Medlem

Redan bytt. Men gjorde det mest för att det ingick ett overlay till mittenpartiet så den också blev mattsvart.

Medlem

Nä, originalet får duga åt mig. Konsolen var dyr nog och jag har inte lust att lägga ännu mer cash på lådan. Vit får duga även om jag tycker att andra färger eller svart är snyggare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Visst hade det varit schyst med mattsvarta paneler men nja, originalet får duga. Lägger hellre pengarna på spel.

Medlem

Jag väntar tills jubileumsåret och hoppas att det kommer paneler och kontroll i originalgrått.

Medlem

Om jag skulle skaffa en ps5 så skulle jag hellre köpa från dbrand bara för att Sony har varit rövar om detta tidigare.

Avstängd
Skrivet av InsaneSharky:

Om jag skulle skaffa en ps5 så skulle jag hellre köpa från dbrand bara för att Sony har varit rövar om detta tidigare.

Rövar för att dom inte ville att någon tredje part sålde olicenserade tillbehör som även inkluderar en trademarkad logo samt var så gott som identisk kopia av deras egna?

Låt mig då ställa två enkla frågor. Äger du en Xbox? Vad tycker du om Bethesda?


signatur

Vad är Playstation Now?

Ultimata PS Now spel guiden

I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.

1
Skriv svar