Vilken smällkaramell! Julen förlängs i Assassin's Creed Valhalla

Robot
Vilken smällkaramell! Julen förlängs i Assassin's Creed Valhalla

Yule Festival fortsätter i januari.

#assassins-creed-valhalla


Inaktiv

Ingen aning vad det är men varför man skulle vilja fira jul nu i AC är bortom min förståelse och ännu mer i Januari.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ingen aning vad det är men varför man skulle vilja fira jul nu i AC är bortom min förståelse och ännu mer i Januari.

Det är bara ett event som pågår i spelet och dom bjussar på lite gratis content. Finns väl inte mycket att klaga på där om man gillar spelet.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ingen aning vad det är men varför man skulle vilja fira jul nu i AC är bortom min förståelse och ännu mer i Januari.

Nej men kolla, en Grinch!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ingen aning vad det är men varför man skulle vilja fira jul nu i AC är bortom min förståelse och ännu mer i Januari.

Varför vara sur över en utvecklare som läger till gratis prylar till sitt spel? Känns som en ynnest i dessa tider.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Scream112:

Nej men kolla, en Grinch!

Skrivet av Tassel:

Varför vara sur över en utvecklare som läger till gratis prylar till sitt spel? Känns som en ynnest i dessa tider.

Nog för att jag råkar vara en sk Grinch men man bör ändå kunna ha åsikten att gratis inte alltid är gott. Består innehållet av att man ska ränna runt på en massa fetch quests för att skaffa meningslösa prylar till sina digitala familjemedlemmar i spelet?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Nog för att jag råkar vara en sk Grinch men man bör ändå kunna ha åsikten att gratis inte alltid är gott. Består innehållet av att man ska ränna runt på en massa fetch quests för att skaffa meningslösa prylar till sina digitala familjemedlemmar i spelet?

Du har inga digitala familjemedlemmar (vilket du vetat om du spelat spelet). Quests består av (om det är som förra året, testade inte i år ännu) tvekamp, dryckestävling och annat kul.

Så det verkar mest som du bashar för bashningens skull.


signatur

I drank what?

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

Du har inga digitala familjemedlemmar (vilket du vetat om du spelat spelet). Quests består av (om det är som förra året, testade inte i år ännu) tvekamp, dryckestävling och annat kul.

Så det verkar mest som du bashar för bashningens skull.

Jag vet inte om jag bashar för bashningens skull men baserat på den informationen jag har om eventet/uppdateringen så låter det som rent skit. Men jag har förhoppningsvis fel och att detta ger mycket glädje till gamers ute i stugorna

It's not a lake, it's an ocean

Jag köpte faktiskt just spelet igen. Jag fick det i julklapp av frugan i fjol, då till PS4. Men jag föredrar att spela på Xbox då det är där jag har mina achievements så jag ska börja om från början igen. Och stanna lite längre i Norge den här gången.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Scream112:

Nej men kolla, en Grinch!

En bitterur Grinchur?

Eller kanske en Grendelinch.

(Inget allvarligt menat mot inlägget du hänvisar till, man får ju vara gnällig om man vill )


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag vet inte om jag bashar för bashningens skull men baserat på den informationen jag har om eventet/uppdateringen så låter det som rent skit. Men jag har förhoppningsvis fel och att detta ger mycket glädje till gamers ute i stugorna

Jag har spelat eventet och kan bekräfta att du har rätt. Häva öl och skjuta pilar på snurrande tavlor, etc. Tutorials mer eller mindre. Kul i några minuter sedan meningslöst.

Förstår inte det där med januari dock, det smällde igång för mig på julafton. Om jag inte yrar om fel event, men det hette Yule.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Jag har spelat eventet och kan bekräfta att du har rätt. Häva öl och skjuta pilar på snurrande tavlor, etc. Tutorials mer eller mindre. Kul i några minuter sedan meningslöst.

Förstår inte det där med januari dock, det smällde igång för mig på julafton. Om jag inte yrar om fel event, men det hette Yule.

Rätt event, men jag kollade igår och min är inte igång ännu.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Jag köpte faktiskt just spelet igen. Jag fick det i julklapp av frugan i fjol, då till PS4. Men jag föredrar att spela på Xbox då det är där jag har mina achievements så jag ska börja om från början igen. Och stanna lite längre i Norge den här gången.

Du ska tillbaka til Norge (minst?) två gånger till under spelets gång känn dig inte pressad att hinna med allt.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av demagog:

Du ska tillbaka til Norge (minst?) två gånger till under spelets gång känn dig inte pressad att hinna med allt.

Jag tror inte jag någonsin kommer att spela ut Valhalla, det är på tok för långt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar