The Elder Scrolls Online ska ta oss till en "värld vi aldrig tidigare sett"
Jag spelade en hel del vid release men tappade lite geisten när de gjorde om spelet så att man kunde springa var man ville, när man ville. Det kändes som att de tagit tillbaka levelscalingen från Oblivion där man inte hade en fast rutt att följa. Som jag förstod det var detta kvar vid Morrowindexpansionen, men hur är det nu? Jag har inte spelat sedan detta infördes men är sugen vid varje nytt släpp och har även köpt alla hittills släppta expansioner men utan att ta tag i det..
Kul med lite nytt ESOinnehåll.
Håller på med FF14 igen efter en massa år och har riktigt skoj med det.
Tycker personligen att det är tvärt om. Dom har släppt uppåt 25 (!) DLC/chapters sedan release, hade en paus på nått år men kändes som ett berg av content att bestiga så la ner igen pga det. Har man däremot hängt i så är det såklart skoj med nytt.
En värld med rolig combat?
*nofunallowed.jpg*
Det är precis vad som fick mig att sluta spela... Man kan ju drömma.
Tycker personligen att det är tvärt om. Dom har släppt uppåt 25 (!) DLC/chapters sedan release, hade en paus på nått år men kändes som ett berg av content att bestiga så la ner igen pga det. Har man däremot hängt i så är det såklart skoj med nytt.
Startade om från början på ff14 så jag har att göra,bra tidsfördriv nu när jag inte behöver jobba mer ;).
CARPE JÄVLA DIEM
Vi i Fragzone guilden är peppade och hypade till max! Det är många som tror att det är Bretons, då rustningen som syns i trailern är extremt lik breton style som skrivits i artikeln. Det har även hintas om att nästa kapitel ska handla om en playable ras som vi inte har fått så mycket historiskt bakgrund om än.
Många har också trott att det har varit redguards - men det var innan de såg trailern.
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...
Meh, såg genom hela trailern innan jag såg att det var ESO och inte ES6.
Har lirat genom ESO med 3 karaktärer över åren, rätt okej och spelvärlden är rätt gigantisk redan, men det är typ samma quests om och om igen. Sen kontinuerlig raid i den där centrala zonen som endgame - gäsp. Det var roligare när alla zoner var levlade och du kunde mosa ner lvl 50 Dremoras med en lvl 37 Battlemage och powerlevla fort, nu är allt anpassat till din level. Enda jag riktigt saknar är den gröna fina naturen i Valenwood.
för er som inte vet hut breton style ser ut i ESO ser den ut såhär. bilden är tagen från twitter, då det spekuleras väldigt mycket om det där. jag är dock 90% säker att det är bretons. det är extremt lik riddaren som är i traielrn och om man jämför med breton styles i spelet.
Admin för SpelClockers
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!
Ord är mer än tre bokstäver...
Spelade igenom första story linen i grundspelet och gillade det skarpt. Av någon anledning kom jag av mig och har "börjat" spela ett par gånger men kommer inte in i det igen. Mest på grund av att jag inte vet hur man spelar min klass längre och åker på spö på varenda fiende... Sedan kommer en expansion eller ett DLC och så blir man sugen igen.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Sjukt nice mmo.
Moget spel, inga buggar vad jag märkt.
Flyter på bra med ett äldre grafikkort.
Härlig grafik och miljö.
Combat är flexibel och rolig.
Sjyst crafting.
Mycket folk som lirar.
Underbar story.
jag håller med dig. Precis köpt det efter en paus. Det suger in en när man spelar och det är så sjukt välgjort. Önskar bara questen var lite mer varierande och mer genomtänkta. Men det kanske kommer senare i spelet.
“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci
Finns mycket att gissa på, fast det finns väl ingen officiell karta på hela nirn?
https://staticdelivery.nexusmods.com/images/110/74681348-1569...
Men det kanske finns en som inte är så suddig =D
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.