Mario Kart 9 "med en ny twist" ryktas vara under utveckling

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Johan Lorentzon:

Fin genomgång av spelen måste jag säga!

Tack. Det finns en del att spela till formatet, faktiskt.

Citat:

Det hade ju varit fint och ge oss Wii-U:ägare rabatt på omreleaserna, men Nintendos eshop och online-del är ju för dålig för att det ska kunna genomföras då det inte finns något universellt konto mellan konsolgenerationerna. Å andra sidan hade det kanske gått att man petar in serielnumret från sin Wii-U på någon websida och de sen skickar en rabattkod på 1000 kr eller något, för oss om stödde dem under Wii-U-tiden. Nåväl, önsketänkande...

Ja, det hade varit något! Men alldeles för generöst för att kunna genomföras av Nintendo.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Tack. Det finns en del att spela till formatet, faktiskt.

Ja, det hade varit något! Men alldeles för generöst för att kunna genomföras av Nintendo.

Ja jag kunde inte riktigt känna igen mig när folk i princip sa att Wii-U:n inte hade spel. Tyckte jag alltid hade något att spela och jag hann färdigt spel innan nästa släpptes, så samlade inte på mig någon skämshög. Visst det släpptes FLER spel till både PS4 och Xbox, framför allt 3epartsspel. Men samtidigt höll N själva ungefär samma tempo i sina egna spelsläpp. Sen talar jag ju lite för mig själv också. Familj och barn gör ju att det räcker med ett eller två storspel per halvår för mig över samtliga konsoler. Jag hinner ju inte med att spela mer. Om jag förstår det rätt sitter du lite i samma sits också med familjeliv och dyligt


signatur

"Writer and Fighter"

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag kunde inte riktigt känna igen mig när folk i princip sa att Wii-U:n inte hade spel. Tyckte jag alltid hade något att spela och jag hann färdigt spel innan nästa släpptes, så samlade inte på mig någon skämshög. Visst det släpptes FLER spel till både PS4 och Xbox, framför allt 3epartsspel. Men samtidigt höll N själva ungefär samma tempo i sina egna spelsläpp. Sen talar jag ju lite för mig själv också. Familj och barn gör ju att det räcker med ett eller två storspel per halvår för mig över samtliga konsoler. Jag hinner ju inte med att spela mer. Om jag förstår det rätt sitter du lite i samma sits också med familjeliv och dyligt

Visst finns det spel, men det är flera genrer där utbudet är väldigt skralt på Wii U. Racing, exempelvis. Jag skulle inte ha velat ha endast Wii U under den generationen, men som ett komplement till Xbox/PlayStation var den trevlig.

Visst beror det på hur ens livssituation ser ut. Jag har två småttingar och vår enda barnvakt bor 40 mil bort så jag är i princip alltid hemma med barnen, vilket betyder att jag i bästa fall får en timme eller så på kvällen. Om de inte vaknar. Jag försöker utnyttja den stunden till att spela. När orken finns.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

12
Skriv svar