Tävling - Vinn sju Playstation 5-spel!

Medlem

Kul tävling!
Vore trevligt att vinna några lir nu när man är hemma med ungarna så mycket 😊
Håller tummarna!

Medlem

Med tanke på att spelpriserna har blivit skyhöga i och med PS5, skulle det vara kalas att ro hem några toppenspel i den här tävlingen! Klurigt att hålla sig till 50 ord och ändå komma med en vettig motivering bara, men håller tummarna.

Lycka till alla medtävlare

Medlem

Kul tävling, vill spela alla spelen!

Medlem

Kul med ps5 tävling i storm och vintermörker :0)


signatur

Enjoy!

Medlem

Wow vilken smaskig prispott
Lycka till alla ps5 ägare som deltar.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Stort lycka till, till alla som är med och tävlar!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Håll tummarna för mig!!


signatur

Konsolgamer från Helsingborg
NES, SNES, N64, 3Ds, Switch
PSP, Ps3, Ps4, Ps5
Google Stadia
MSI Katana

Medlem

Hade suttit fint! Har i princip inte spelat en minut på min ps5 jag köpte nästan ett år sen. Har varit sugen på t.ex. Returnal men tycker det är för dyrt med nästan 900 kr för ett nytt spel där man inte riktigt vet vad man får. Nu går det väl att få tag i billigare men de flesta spelen kostar fortfarande fullpris. Skulle slå till på Ghost of Tsushima men då släppte de directors cut och dubblade priset... Väntar på nya Horizon och God of war sen jäklar!

Medlem
Skrivet av lyrael:

Hade suttit fint! Har i princip inte spelat en minut på min ps5 jag köpte nästan ett år sen. Har varit sugen på t.ex. Returnal men tycker det är för dyrt med nästan 900 kr för ett nytt spel där man inte riktigt vet vad man får. Nu går det väl att få tag i billigare men de flesta spelen kostar fortfarande fullpris. Skulle slå till på Ghost of Tsushima men då släppte de directors cut och dubblade priset... Väntar på nya Horizon och God of war sen jäklar!

Du vet om att du kan sälja spel? Köp spelet för typ 700 kr eller vad du nu kan hitta det för på Prisjakt, spela det till platinum och sälj det sedan på Tradera för typ 450-500 kr.
Folk är som tokiga efter begagnade spel.
Så för allt i världen, missa inte Ghost of Tsushima directors cut, helt klart det bästa och snyggaste spelet på länge!

fue
Medlem

Livets tävling. Tack. ❤️

Medlem

Den prispotten skulle jag inte tacka nej till, har faktiskt inte spelat något av de spelen fast jag har har haft en PS5 över ett år

Medlem

Härligt med lite tävlingar!

Medlem

Jag vinner! Ni kan gå hem!

Inaktiv

Här kan man snacka om årets tävling 😍 Perfekta stay home-kitet för med den här spelsamlingen hade man inte lämnat boendet mer än nödvändigt kan jag lova. Lycka till allihopa!

12
Skriv svar