Banjo-Kazooie i veckan, nästa N64-spel till Switch är Zelda: Majora's Mask

Robot
Banjo-Kazooie i veckan, nästa N64-spel till Switch är Zelda: Majora's Mask
Medlem

Spelade genom det för två år sedan, kul fram till slutet av spelet med det som dyker upp där och sista bossen var svår med den styrningen.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Tycker det är riktigt synd att 3DS-remakes inte blir portade till Switch.. Otroligt mycket Quality of Life-förbättringar.

Enda anledningen till att jag har kvar min 3DS.

Medlem
Skrivet av MLundin:

Tycker det är riktigt synd att 3DS-remakes inte blir portade till Switch.. Otroligt mycket Quality of Life-förbättringar.

Enda anledningen till att jag har kvar min 3DS.

Ocarina of time till 3ds är underbart!

Medlem

Har Banjo i 4k till XSX så nej tack.

Medlem

Är det samma usla emulering som OOT?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Om de ändå kunde släppa spelen i deras E-shop, då hade jag kastat mig över det direkt! Versionen av Ocarina of Time som de har tillgänglig just nu har ju en hel del problem också. Känns trist då spelen tidigare släppts i HD och håller än idag


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Det här är originalversionerna, va? I Rare Replay kan man styra kameran i Banjo-spelen med right stick vilket är väldigt trevligt. Saknar fortfarande Rare Replay på PC.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Inaktiv

Det är kul att det kommer något spel då och då även att det kommer dröja väldigt länge innan det finns många spel att välja på.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Är det samma usla emulering som OOT?

Det har blivit uppdaterat iomed uppdateringen för ett par dagar sedan, ska tydligen ha förbättrats en del.

1
Skriv svar