Säsong 2 av Halo Infinite ska låta spelare tjäna "credits" genom att spela

Robot
Säsong 2 av Halo Infinite ska låta spelare tjäna "credits" genom att spela

Istället för att öppna plånboken.

#343-industries, #Halo-infinite


Medlem

Låt mig gissa: För att låsa upp en rolig hatt så måste du döda 1 345 fiender. ELLER betala med riktiga pengar. Vilket alternativ kommer tilltala majoriteten av spelarna?


signatur

"Vilken jävla smäll!"

-Dynamit-Harry, ökänd psykopat

Medlem
Skrivet av Necroluster:

Låt mig gissa: För att låsa upp en rolig hatt så måste du döda 1 345 fiender. ELLER betala med riktiga pengar. Vilket alternativ kommer tilltala majoriteten av spelarna?

alternativ nummer 3 kommer tilltala majoriteten av spelarna, skippa hatten.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Jag är förvånad över hur många jag ser i MP som köper skins faktiskt. Är det verkligen värt flera hundra kronor för att se lite annorlunda ut i ett spel?

Medlem

Tror resonemanget är väldigt olika från person till person.
Men för mig så kan jag tänka mig att betala någon hundralapp för ett skin vid något enstaka tillfälle om jag gillar spelet väldigt mycket.
Dock handlar det för mig om ett klassiskt win/win scenario, Spelet är free to play och gillar jag det vill jag gärna bidra med en slant till utvecklarna och då kan jag göra detta genom att köpa ett skin och samtidigt få se lite annorlunda ut i jämförelse med majoriteten.

Medlem
Skrivet av Issue:

alternativ nummer 3 kommer tilltala majoriteten av spelarna, skippa hatten.

Verkar som att rätt många tycker om battle pass, skins med mer ändå.

Medlem

Spelat en del, riktigt kul. Tycker dock det är alldeles för lite kartor och vapen. Känns redan rätt uttjatat... och att hänga i tills maj känns lite väl entusiastiskt. Hade uppskattat en patch med lite nya kartor och vapen ;P

1
Skriv svar