Apex Legends Säsong 12 - Defiance (släppt 2022-02-08)

Medlem
Apex Legends Säsong 12 - Defiance (släppt 2022-02-08)

Apex Legends | Stories from the Outlands - “Judgment”

Apex Legends Launch Trailer

Gaming Merchants take,
FIRST SEASON 12 DETAILS! New Mode, Mad Maggie, Olympus, And Anniversary Rewards!

-

Länk till Defiance på EA,
https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/defiance

-

Apex Legends Season 12 Start Date, New Legend Revealed
https://techraptor.net/gaming/news/apex-legends-season-12-sta...
.......The Apex Legends Season 12 start date will be February 8, 2022, according to a press release from the publisher...............

-

Edit in,
Ändrat datum, my bad.
Undrar hur många som kommer att spamma Mad Maggie's voice lines

Edit in 2,
Lagt till "launch trailer", som i mitt tycke är bättre än S11'ans.

Edit in 3,
Uppdaterat med troligt startdatum för Defiance.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

I väntan på S12
Lite kul och se, brukar inte titta men kollade en stund, rätt underhållande.
Om inte annat kolla in Match 4 från 2tim 14min, galet tätt på slutet.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Join the Three Year Anniversary Celebration, and Get Login Rewards
Celebrate Apex Legends’ three year anniversary and earn rewards when you login!

https://www.ea.com/games/apex-legends/news/third-anniversary-...

Week 1 (February 8 - February 15)
Feel the speed in Week 1 by permanently unlocking Octane plus Three Thematic Packs

Week 2 (February 15 - February 22)
Get charged in Week 2 by permanently unlocking Wattson Character plus three Thematic Packs

Week 3 (February 22 - March 1)
Take to the skies in Week 3 by permanently unlocking Valkyrie plus three Thematic Packs and one Legendary Pack

Already have the Legends unlocked? Don’t worry, you’ll still get the Thematic packs and the Legendary pack.

-

Lite gratis prylar i utbyte mot en inloggning, eller 3
Inte illa för att vara EA.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Alex Legends - Gameplay Trailer

På EA,
https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/defiance


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Bump,
Iofs vet väl de närmast sörjande redan, ny säsong idag.
En gratis pryl per vecka i tre veckor samt upplåsning utan kostnad om du är ny spelare av Octane, Watsson och Valkyrie, se post ovan.

Eventet är skjutet till nästa vecka, men moddade Olympus banan och Maggie finns.
Kudoz till son för senaste infon.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Som någon som är helt okunnig om spelet undrar jag vad det går ut på? Är det ett battle royale spel?
Jag har sett korta klipp från det då och då i sociala medier och det ser ganska kul ut men jag vet som sagt inte exakt vad det går ut på.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Som någon som är helt okunnig om spelet undrar jag vad det går ut på? Är det ett battle royale spel?
Jag har sett korta klipp från det då och då i sociala medier och det ser ganska kul ut men jag vet som sagt inte exakt vad det går ut på.

Super sent omsider.
Jodå det är ett Battle Royale, men innehåller lite andra varianter på temat också.
Raskt och med mycket utrymme för kreativt spel, roligast som vanligt när man spelar ihop med någon/några dvs, tvåmannalag eller tremannalag. Grunden är 20st tremannalag, Tidvis under event så har det varit spel mod med större lag.

500 hours in Apex Legends | Game Review by FPS Veteran (23 years in Quake)


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Playoffs Winning Match! ALGS Winners

Mer videos från Apex Legends Globals 2022
https://www.youtube.com/c/playapexesports/videos


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar