Front Mission: Evolved bekräftat

Robot
Medlem
Front Mission: Evolved bekräftat

Det är ju detta den speciella mystiska Squar Enix hemsidan som nyligen tipsats om visar.. får hoppas det släpps överallt bara

Medlem

Jag vill fortfarande att de ska porta Front Mission 5... Djävla svin, rent utsagt, att låta oss vara utan det mest hyllade FM-spelet.

Medlem

Jag läste snabbt och trodde det stod "Combat Evolved"... Hmm...

Medlem

Påminner spelet om Chrome Hounds, Armored Core, Mech Assult eller Mech Warriors?
Har längtat efter ett vettigt Mech-spel i flera år 8de senaste har bara varit besvikelser) och ser fram emot möjligheten med detta spel.

Medlem

action snarare än taktik ... jahaja, då kan man lika gärna lira armored core då?

Medlem
Skrivet av HataMoto_:

action snarare än taktik ... jahaja, då kan man lika gärna lira armored core då?

Exakt. hela grejjen med Front Mission var ju taktiska läget. Gång på gång ser man spelserier som ska "förnya sig" och istället ger upp allt de står för. Armored core försökte man ju spela men det var ju ren dynga hur man än vände och vred på det.

Men men, enda kul med detta är ju att det faktiskt kommer till PC, får hoppas det blir något ändå. Mech-spelen regnar ju inte ner direkt.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av Wingu:

Jag vill fortfarande att de ska porta Front Mission 5... Djävla svin, rent utsagt, att låta oss vara utan det mest hyllade FM-spelet.

Det finns ju ett translation project som faktiskt är ganska ok, nu till sommaren 2009 bör det ju vara helt klart.

http://frontmission.info/


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:
Skrivet av Wingu:

Jag vill fortfarande att de ska porta Front Mission 5... Djävla svin, rent utsagt, att låta oss vara utan det mest hyllade FM-spelet.

Det finns ju ett translation project som faktiskt är ganska ok, nu till sommaren 2009 bör det ju vara helt klart.

http://frontmission.info/

Den translationen suger dock tyvärr. De kan inte ens översätta enkla meningar korrekt.

1
Skriv svar