Warcraft ska komma till mobiler i någon form under 2022

Robot
Warcraft ska komma till mobiler i någon form under 2022
Medlem

Var är vi på väg goda Gud hjälp oss.

Medlem

"Efter survival-nyheten – Blizzard ber fansen att hålla utkik efter nyheter kring Warcraft, Overwatch och Diablo"

-Warcraft Mobile!
Ja för det är säkert det folk ville hålla utkik efter i och med det meddelandet.

Det är nog bäst att dem kommer fram med något annat Warcraft relaterat innom de närmaste dagarna för deras egen skull.

Diablo Immortal blev inte bara ett fiasko och hatat på grund av att det utannonserades på Blizzcon utan för att folk var svältfödda på en spelserie där dem såg fram mot nästa installation när dem dessutom fick veta att något nytt skulle visas upp.

Och Warcraft (WoW exkluderat) har inte sett något ordentligt på ännu längre tid än Diablo.

Medlem

Auto Combat arena med karaktärer från Wow universum och loot lådor för att få bättre och starkare karaktärer.
En Kobolt fighter = common
Gul'dan = Super epic rare med 0.0002% chans att få.

Ni hörde det här först!
#Sad

Medlem

De hade ju en bra WoW-app en gång där man kunde sköta auktioner och chatta med guilden, men dagens Blizzard kommer antagligen släppa nåt oinspirerat, reskinnat skit som bara har efterfrågan i Kina.

Inte för att jag egentligen bryr mig i deras spel längre, jag är bara här för att peka och skratta nu.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ja, C&C Rivals var ju precis vad hela communityn efterfrågade också...

Avstängd

Mobilskit, absolut ingen efterfrågade detta.

Medlem

Kanske en buy gold knapp?
Levereras med en buy levels knapp.

Såklart inte kopplat till dina riktiga gubbar, utan bara för appen, om man känner att man behöver spela lite som Activision nu vill att man ska göra. Med plånboken.

Medlem

Blizzard - du var en gång fanbäraren genom min barndom, du stod på fronten och leverade underhållning som expanderade och skapade förundran. Du var där för att ge mig en upplevelse jag aldrig kommer att glömma: Tristram, jävla Carriers i vanilla Star Craft, obeskrivliga ögonblick i Azeroth... Nu är du någon annans fanbärare, och trummar efte rnågon annans trumma, och du står bland fiendens armé.

Medlem

Jag skulle inte säga nej till en auto battler med wc3, de kan vara rätt roliga om de görs bra. Typ some Auto chess eller Dota Underlords innan det övergavs

Medlem

Tur att man äger en mobil då...

Medlem

Jag ser egentligen inget problem med att de siktar på mobilmarknaden och det är såklart helt naturligt att rör sig dit pengarna finns.

Men det är tråkigt med ett Warcraft jag antagligen aldrig kommer spela, det var ett fantastiskt universum en gång i tiden...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Waifu gatcha warcraft? Fast med frukt såklart.

Medlem

Kommer inte röra något signerat Activision/Blizzard om jag så skulle få betalt för det, kul för folk som är intresserade så klart, men så vitt jag vet har inte Blizzard gjort något vidare jobb med sina mobil spel (finns bara ett?) Och tycker dom generellt har bevisat att dom inte har någon respekt för varken sina anställda eller sina varumärken, så screw them (enligt mig)

Medlem

Acti-Blizz bryr sig endast om sina kinesiska kunder, alltså om deras pengar då, så detta förvånar inte. Hade 15-åriga jag sett vad Blizzard har blivit idag hade jag nästan inte kunnat tro på det. Patetiskt företag, hoppas aldrig de återhämtar sitt rykte.

Kommer fortfarande ihåg när Activision plocka up Blizzard.

"Vi kommer fortfarande ha fullt självstyre, inget kommer förändras!"

Lögner sen dag ett. Kommer aldrig i mitt liv ge de här ormarna pengar igen.

Medlem

Sa dom inte tidigare att dom hade planer att släppa några av sina andra titlar på mobil utöver Diablo.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Don't you guys have phones?!

/s

1
Skriv svar