Namninsamling kräver pengarna tillbaka för Battlefield 2042

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Japp, har 8 timmars speltid och avinstallerade skiten redan i November.
Längesen jag kände mig såhär pass lurad på pengar.

Nyfiken, kontaktade du supporten på Steam på det vis jag beskrev för ett tag sedan eller sket du i det?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Nyfiken, kontaktade du supporten på Steam på det vis jag beskrev för ett tag sedan eller sket du i det?

Nope har inte gett mig på det än, jag har bara testat via deras automatiska system. Tror du att jag har en bra chans via supporten istället? För då testar jag absolut.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Nope har inte gett mig på det än, jag har bara testat via deras automatiska system. Tror du att jag har en bra chans via supporten istället? För då testar jag absolut.

Jadå för tusan, finns artiklar om just detta, detta är "special case" och Steam supporten tillåter refund oavsett speltid och datum

https://screenrant.com/battlefield-2042-steam-refund-guide/

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jadå för tusan, finns artiklar om just detta, detta är "special case" och Steam supporten tillåter refund oavsett speltid och datum

https://screenrant.com/battlefield-2042-steam-refund-guide/

Nepp, som förväntat så funkade inte detta trots att jag försökte att tjata lite på dem med om det.
Ingen refund.

Skrivet av Steam Support:

Refund requests outside policy are reviewed on a case by case basis. Other users getting refunded isn't a guarantee that we'll be able to refund all purchases outside policy.

Unfortunately, we will not be able to offer a refund or exception here. You'll have to work with the game's support team for any possible fix that they can provide.

If we can assist you with anything else, please let us know. Otherwise, the help request may be closed.

Både Steam och DICE kan båda ta och dra långt åt helvete

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Nepp, som förväntat så funkade inte detta trots att jag försökte att tjata lite på dem med om det.
Ingen refund.

Både Steam och DICE kan båda ta och dra långt åt helvete

Men va i hela?!?! Va???
Jag var heeeelt övertygad om att det skulle gå
Det är ju helt sinnes att dom erkänner själva att dom utgår individuellt, på humör helt enkelt??

Vi snackar ju mycket pengar ändå, hade jag varit du hade jag fortsatt copy paste samma meddelande du skrev till dom vartannan dag i flera veckor.

Jag fick "som tur" var Bajsfield 2042 när jag köpte en ny SSD så jag kan inte refunda, men alltså. Vafan.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Men va i hela?!?! Va???
Jag var heeeelt övertygad om att det skulle gå
Det är ju helt sinnes att dom erkänner själva att dom utgår individuellt, på humör helt enkelt??

Vi snackar ju mycket pengar ändå, hade jag varit du hade jag fortsatt copy paste samma meddelande du skrev till dom vartannan dag i flera veckor.

Jag fick "som tur" var Bajsfield 2042 när jag köpte en ny SSD så jag kan inte refunda, men alltså. Vafan.

Kan inte annat än att hålla med!

123
Skriv svar