Ett litet sidoprojekt.

Medlem
Ett litet sidoprojekt.

Svensk som man är gillar man inte att skylta om sig själv men har en kanal på youtube där jag spelar de flesta spel.
Lägger upp titt som tätt och de flesta spel är i 2k eller 4k upplösning, det finns några titlar från ganska länge sedan som enbart har en upplösning på 1080p.
Om ni vill göra någon compilation eller liknande så går det bra att använda materialet till era projekt, ha enbart en liten notis om vart ni har fått det ifrån i er beskrivning.

Det är en let's play kanal utan något prat, så att man får uppleva spelet. På kanalen finns det mycket material och mer kommer att finnas tillgängligt i framtiden.
Lägger även in små filmer av spel i HDR.

Ska understrykas att detta är en hobby vid sidan av från ordinarie arbete, så filmer läggs upp när jag har tid över.

Ta gärna en kik: https://youtube.com/user/krille1986

Medlem

Trevligt värre! Du har banne mig legat i också - många och gedigna titlar där!

Jag kommer kika in på din sida om det är något jag inte har möjlighet att spela men ändå vill se och uppleva.

Medlem
Skrivet av Knalle:

Trevligt värre! Du har banne mig legat i också - många och gedigna titlar där!

Jag kommer kika in på din sida om det är något jag inte har möjlighet att spela men ändå vill se och uppleva.

Tack för kommentaren och visat intresse!

Medlem

Alla videos från 2022 och framåt är alltid i 4k.
Tog bort detta meddelande då jag svamlade om 2K upplösning och liknande.

Medlem

Har en liten update. Har nu filat lite på hur webbsidan ska se ut och den är under utveckling.

Något sådant här har jag tänkt mig för alla spel: https://comkri.weebly.com/drivel.html

För tillfället är det enbart Driver: Parallel Lines som har denna sida.

Ge gärna lite feedback kring vad som kan göras bättre eller liknande, all feedback uppskattas!

Skitsnygg kanal, instant sub. Har du gjort YouTube-bilden "Framsidan" i Photoshop eller kanske Premiere?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Skitsnygg kanal, instant sub. Har du gjort YouTube-bilden "Framsidan" i Photoshop eller kanske Premiere?

Tack för subben! Kör med Canva faktiskt. Väldigt smidig app som finns till både telefonen och till Windows. Kör med android men finns säkert till iPhone också.
Vill man ha lite mer avancerade verktyg så finns abonnemangs alternativ.

Medlem

Häftig kanal! Blev en sub här också

Medlem
Skrivet av Oscar Tegni:

Häftig kanal! Blev en sub här också

Tack! Det är verkligen kul att få så positiva kommentarer.

Medlem

Nu finns hela A Plague Tale: Requiem och Scorn på YouTube.
YouTube håller även på att bearbeta MW2 (2022).
Kika gärna in på kanalen, det skulle verkligen uppskattas.
Här är spellistan på Requiem (innehållande två videos), länkar även in de två filmerna och nedanför har ni Scorn:
https://youtube.com/playlist?list=PLDnC2RiPRmaSD6Z7lo9tFGBwNC...

Medlem

Nu finns även The Devil In Me och The Callisto Protocol ute på tuben, checka gärna in dessa videos här nedanför :

Skrivet av krille1986:

Svensk som man är gillar man inte att skylta om sig själv men har en kanal på youtube där jag spelar de flesta spel.
Lägger upp titt som tätt och de flesta spel är i 2k eller 4k upplösning, det finns några titlar från ganska länge sedan som enbart har en upplösning på 1080p.
Om ni vill göra någon compilation eller liknande så går det bra att använda materialet till era projekt, ha enbart en liten notis om vart ni har fått det ifrån i er beskrivning.

Det är en let's play kanal utan något prat, så att man får uppleva spelet. På kanalen finns det mycket material och mer kommer att finnas tillgängligt i framtiden.
Lägger även in små filmer av spel i HDR.

Ska understrykas att detta är en hobby vid sidan av från ordinarie arbete, så filmer läggs upp när jag har tid över.

Ta gärna en kik: https://youtube.com/user/krille1986

Finns "F.E.A.R. Perseus Mandet till XBSX? Jag kan inte minnas jag har sett det i affären.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Finns "F.E.A.R. Perseus Mandet till XBSX? Jag kan inte minnas jag har sett det i affären.

Jag körde med skiva, då fungerar det utmärkt. Om du vill så kan jag skicka spelet till dig om du betalar frakten, tror inte det blir så dyrt. Det är ju F.E.A.R Files till Xbox 360. Tyvärr saknas det fodral men manual och skiva är i fint skick. Vet faktiskt inte om det finns i deras store.

Medlem

Ger bort en Game Pass ultimate kod till Xbox. Giltighetstiden är två månader. Skriv här på så skickas den till den första som skriver på pm.
🛑 Koden fungerar enbart till första gången användare. Så tänk på det innan ni skriver. 🛑

God Jul. 🎅

1
Skriv svar