No Man's Sky till Switch var "nära på omöjligt" för Hello Games

Robot
No Man's Sky till Switch var "nära på omöjligt" för Hello Games
Medlem

Släpp det trasigt och ofärdigt, det är en helt klart fungerande modell för Hello games =D

Nej, usch, det var inte helt sjysst känner jag så här i efterhand.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Släpp det trasigt och ofärdigt, det är en helt klart fungerande modell för Hello games =D

Nej, usch, det var inte helt sjysst känner jag så här i efterhand.

Jag tänkte i samma banor men inte lika syrligt. Men historien lär väl upprepa sig nu sen spenderar de 5 år på att göra det nice på Switchen

Medlem

Såg en intervju med en kille som var ansvarig för dörrar i the last of us 2, I shit you not.

Så mycket svårare än vad man tror.

Medlem

Nära på omöjligt till PC också, verkade det som.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Såg en intervju med en kille som var ansvarig för dörrar i the last of us 2, I shit you not.

Så mycket svårare än vad man tror.

Har du nån länk?

Medlem

Blev mycket överraskad igår när det utannonserades. Vet dock inte om det blir köp, mer sugen på att spela det på PS5 sen om det blir bakåtkompatibelt med PSVR2.

Medlem
Skrivet av robbis:

Har du nån länk?

https://youtu.be/AYEWsLdLmcc

Medlem

Går The Witcher 3 driva på en Switch så skulle jag anse att ingenting är omöjligt! ;D

Medlem
Skrivet av VeZZLaN88:

Går The Witcher 3 driva på en Switch så skulle jag anse att ingenting är omöjligt! ;D

Ring mej när de lyckas med Crysis

Fast det rullade väl på väldigt dåligt på Switch?
Low inställningar, väldigt låg upplösning, 30FPS etc.

Kanske bara jag som är kräsen och om man vill spela det medans man reser så är man nog bara glad att det rullar på.
Spelet är väl inte speciellt känsligt för fördröjning heller så det kanske är kul ändå.

Jag är ändå lite nyfiken på No mans sky, har det typ blivit en plattform som utvecklas med tiden?
Tänker då att det var fattigt och tomt i början, men att "spel" och möjligheter har växt fram med tiden?

Är väl mest nyfiken på att prova det i VR i framtiden.
Jag är främst sugen på att skaffa det till PSVR2, men nu när det kommer till Switch så kanske inte Quest 2(eller 3?) är en omöjlighet.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Ring mej när de lyckas med Crysis

Har inte ditt nummer så skriver här

https://www.nintendo.com/games/detail/crysis-remastered-trilo...

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Ring mej när de lyckas med Crysis

😂

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Tänkte just säga, Crysis funkar faktiskt drägligt på Switch.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tack så mycket. Gillar att kolla på utvecklar grejer då jag själv e indie utvecklare.

Medlem

Fan vilken häftig arbetsuppgift. Det är när det omöjliga skall göras som ingenjörer frodas.
Att göra något coolt med oändliga resurser, tid och mantimmar är ingen utmaning, då kämpar man bara för att inte misslyckas.
När man har omöjliga uppgifter så kämpar man för att lyckas och det är en stor skillnad som ger en sjuhelvetes kick.

1
Skriv svar