Atomic Heart får ny trailer och släpps i höst

Robot
Atomic Heart får ny trailer och släpps i höst

Utforska och överlev i ett Sovjetryssland som robotar tagit över.

#Atomic-heart, #Mundfish, #nyhetstips


Medlem

Kunde dom bara inte låta det varit på ryska? Allt måste inte vara på engelska!

Skribent
Skrivet av Laddemannen:

Kunde dom bara inte låta det varit på ryska? Allt måste inte vara på engelska!

Jag hade nog också föredragit att lira på ryska. Förhoppningsvis kan man välja ryskt tal med engelsk text.

Samma trailer fast på ryska nedan. Inte optimal lip-sync där heller, men betydligt bättre än på engelska.

Medlem

Stalker 2 och Atomic Heart blir en ryssvinter att se fram emot.

Medlem

Såg inte spelet ut att vara mer långsamt och taktiskt i äldre trailers? Nu känns det mer som actionröj för hela slanten.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Ser riktigt nice ut! Fick både Prey och Bioshock-vibbar från trailern så om recensionerna ger tillräckligt bra betyg så blir det nog ett köp.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Såg inte spelet ut att vara mer långsamt och taktiskt i äldre trailers? Nu känns det mer som actionröj för hela slanten.

Stämmer bra. Antingen vill de bygga hype och locka köpare eller så har det spårat ur sedan dess

Har haft koll på spelet i ett par år nu och hoppas personligen på att det inte blir för mycket fokus på action. Gillade känslan i tidigare gameplay där man gick runt och utforskade och allt var lite öde mer öde.

Medlem

Ser riktigt kul ut. Håller definitivt ett öga på det. Kommer även till Xbox Gamepass dag 1.

Medlem

förvånad det ser riktigt nice ut , vad är det för motor de använder ?

Medlem
Skrivet av Oneone:

förvånad det ser riktigt nice ut , vad är det för motor de använder ?

Unreal Engine 4

Medlem
Skrivet av Knalle:

Stämmer bra. Antingen vill de bygga hype och locka köpare eller så har det spårat ur sedan dess

Har haft koll på spelet i ett par år nu och hoppas personligen på att det inte blir för mycket fokus på action. Gillade känslan i tidigare gameplay där man gick runt och utforskade och allt var lite öde mer öde.

Ja det var det som gjorde att jag har varit intresserad av spelet. Innan såg det ut som att man var mer sårbar och att man fick välja strider och nu verkar man vara mer av en supersoldat.
Men jag får väl vänta och titta på några gameplay videos när det släppts och se hur det ligger till.
I vilket fall ser det ju ut att vara en intressant värld att utforska


signatur

PSN: OAKTHYR

Skribent
Skrivet av Knalle:

Stämmer bra. Antingen vill de bygga hype och locka köpare eller så har det spårat ur sedan dess

Har haft koll på spelet i ett par år nu och hoppas personligen på att det inte blir för mycket fokus på action. Gillade känslan i tidigare gameplay där man gick runt och utforskade och allt var lite öde mer öde.

Som du säger är det nog för att bygga hype och visa upp en annan sida av spelet. Tycker att jag har sett en hel del kommentarer på äldre trailers om att det bara verkar handla om "tråkiga närstrider", så de vill väl visa att det även bjuds på lite mer bombastiska strider.

Hoppas att de vågar blanda lite och ha kvar lugnare segment med utforskning.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ja det var det som gjorde att jag har varit intresserad av spelet. Innan såg det ut som att man var mer sårbar och att man fick välja strider och nu verkar man vara mer av en supersoldat.
Men jag får väl vänta och titta på några gameplay videos när det släppts och se hur det ligger till.
I vilket fall ser det ju ut att vara en intressant värld att utforska

Samma här, gillar verkligen det vi fått se av spelvärlden och hoppas att den går att utforska i sin egen takt Väldigt spännande koncept!

Jag tror som sagt att det är en marknadsföringsgrej, sättet som spelet visas upp på nu. Håller tummarna för att de inte frångått det vi fick se för några år sedan. Om det bara blir action och pang-pang är jag tyvärr inte så intresserad.

Skrivet av Jonny Myrén:

Som du säger är det nog för att bygga hype och visa upp en annan sida av spelet. Tycker att jag har sett en hel del kommentarer på äldre trailers om att det bara verkar handla om "tråkiga närstrider", så de vill väl visa att det även bjuds på lite mer bombastiska strider.

Hoppas att de vågar blanda lite och ha kvar lugnare segment med utforskning.

Det hoppas jag med! Hoppas också att de "nailar" och behållit de delar av spelet som är tänkta att vara läskiga och obehagliga. Mina första intryck när spelet började visas upp var att det är tydligt inspirerat av BioShock men att det nog finns en viss inspiration från survival och skräck också. Sedan har det känts som att marknadsföringen och de trailers som visats upp fokuserat mer på action och combat. Så jag hoppas att de valt att behålla de elementen och att de får till en fin balans för just nu känns det väldigt oklart vad man kan förvänta sig.

Jag tycker det hade varit riktigt häftigt om de kunde få till den där känslan av att aldrig riktigt känna sig säker, även om spelvärlden är ljus och ganska färgglad. Vill springa runt i sterila och väl upplysta labb och knasiga anläggningar men ändå vara lite rädd

Medlem

Med tanke på att Stalker i alla sina utgåvor har varit ett långsamt, taktiskt äventyr i den ödelagda ryska naturen och att just Stalker 2 kommer ut i höst (?) så kanske man vill särskilja sig lite mer, för att sticka ut från sin främsta konkurrent?


signatur

War, War never changes...

1
Skriv svar