Nyfiken på framtiden för Fallout 76? Bethesda avslöjar några av sina planer

Robot
Nyfiken på framtiden för Fallout 76? Bethesda avslöjar några av sina planer

En ny “roadmap” har sett dagens ljus. Även gameplay.

#fallout-76, #roadmap


Medlem

Meh, jag vill ha dungeons/raids, som de tog väck innan jag fick tummen ur att pröva. Spelet är mysigt men endgame var en rejäl besvikelse med den bugfest som queen fighten var å fortfarande (?) finns det väl inget mer endgame content än det?
Mer group content och saker att göra ihop håller spelet levande; att springa runt solo å göra lite casual saker själv är meh.

Medlem

Glädjer mig att det inte tynar bort en vacker dag vill även jag hitta tid till Fallout 76 Men har hört att det är månadskostnad eller dylikt? Inte jätte insatt. Är det så att man måste betala för att spela även om det finns på gamepass?

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Glädjer mig att det inte tynar bort en vacker dag vill även jag hitta tid till Fallout 76 Men har hört att det är månadskostnad eller dylikt? Inte jätte insatt. Är det så att man måste betala för att spela även om det finns på gamepass?

Jag spelar på Playstation och betalar inget. Tror det är om du vill ha Fallout 1st som är en premiumtjänst där du kan skapa en egen server med egna regler osv.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Glädjer mig att det inte tynar bort en vacker dag vill även jag hitta tid till Fallout 76 Men har hört att det är månadskostnad eller dylikt? Inte jätte insatt. Är det så att man måste betala för att spela även om det finns på gamepass?

Månads kostnad är det bara för fallout first, det ger scrapbox, tält, atoms, random skin och en egen server.

Går spela spelet utan, ibland ger dom ut gratis fallout first så man kan unloada allt sitt scrap och även kunna plocka ifrån när tiden tar slut.

Finns också på gamepass.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Glädjer mig att det inte tynar bort en vacker dag vill även jag hitta tid till Fallout 76 Men har hört att det är månadskostnad eller dylikt? Inte jätte insatt. Är det så att man måste betala för att spela även om det finns på gamepass?

Spelat på PC, ingen månadskostnad, däremot tungt påtryckande att du borde skaffa Fallout 1st prenumerationen, samt diverse mikrotransaktioner.

Ärligt talat så är FO76 inte mycket att hänga i granen. Det är i stort sett Fallout 4 med lite sämre grafik och mycket mer buggar, och på något konstigt vänster sämre handling om du kan tro det. Halvkul med vänner, men det finns dussintals andra online-titlar som är bättre.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

nej inte alls men vi vill ha ett nytt fallout singel player.

Medlem

Testade betan, tänkte att de kan väl inte vara såhär buggigt vid launch.
Köpte spelet.
Eldade upp pappskivan som var i fodralet, avinstallerade spelet.

De fallerade totalt med detta spelet, det kunde _KUNDE_ varit så jädra bra, men det sket sig verkligen. Och jag tycker det är tråkigt.
Men att de ens försöker mjölka vidare på döda kossan... Suck! Det gör mig nästan mer illa till mods.

Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Jag spelar på Playstation och betalar inget. Tror det är om du vill ha Fallout 1st som är en premiumtjänst där du kan skapa en egen server med egna regler osv.

tror på xbox du måste betala för att lira online dock.

Avstängd
Skrivet av Zero303:

nej inte alls men vi vill ha ett nytt fallout singel player.

Helt klart detta. Jag tycker inte FO4 var dåligt tbh. Jämfört med FO76 var det ju dessutom det bästa sedan skivat bröd.

1
Skriv svar