Uncharted-filmen antyds vara början för en "franchise" – Uncharted 2, när?

Robot
Uncharted-filmen antyds vara början för en "franchise" – Uncharted 2, när?

Folk vallfärdar till biograferna.

#uncharted


Medlem

den floppade ju. eller? kass tyckte jag iallfall, iallafall skådespelar valet. *edit*

Medlem

Tyckte den var över förväntan! Att skådespelarna inte ser ut som i spelen gör mig ingenting. Tyckte både Tom och Mark gjorde ett bra jobb! Uncharted-känslan var där: mysteriet, äventyret, musiken, hoppandet, klättringen.

Kanske blir man lite färgad av att man spelat alla spel och nörden inom mig gick igång när jag kände igen de olika scenerna. Det var absolut inget mästervärk, men jag ser fram emot en uppföljare.

Skribent
Skrivet av Zero303:

den floppade ju. eller? kass tyckte jag iallfall, iallafall skådespelar valet. *edit*

Over the weekend, the movie has earned $55.4 million from 62 territories at the international box office and has crossed $100 million globally. Since opening in select international territories last weekend, “Uncharted has generated $139 million worldwide to date.

Den har passerat sina kostnader iaf.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Tyckte den va sådär. Inte så bra som jag hade hoppats på men fortfarande ljusår bättre än Matrix 4 😆

Medlem

Är inte uncharted en franchise?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

En helt okej äventyrsrulle som inte hade något alls att göra med spelen (förutom ett par scener). Dock är ju Tom Holland ett ögongodis utan like 7,5/10.

Ser gärna en uppföljare.

1
Skriv svar