Quiz – Vad kan du om svåra spel?

Medlem

signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Ett slarvfel men hyfsat nöjd

Medlem

Så suger jag också på toksvåra spel

Medlem

Det gick bra kan man säga

Medlem

Lätt quiz om svåra spel.

Fan va bra


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag gissade på att utom 1 av dom. Måste säga att det var min bästa "gissar-runda" hittills 😁


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

_____________________________________________________________________
Shit, trodde inte jag skulle få så hyfsat högt betyg. Svårt quizz iaf. Inget fan av Dark Souls / BloodBorn spel. Sjukt nog har jag inte ens lirat dessa spel. Bara tittat på YouTube. Kanske ska ge de en chans. Äger faktiskt Dark Souls 2 @ Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare

Nähä, git gud liksom

Farornas Konung
Medlem

✌️


signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem
Medlem

Nästan alla rätta svar var gissningar.

Quizen är svårare än spelen i den

Skribent

Så där ja.

Medlem
Medlem

Så svårt var det ju inte 😉

Testpilot
Medlem

Köttfrågan och Indikillen missa jag på.
Hade 50% på indikillen eftersom att jag visste att ett av valen var fel, så 2st 50% frågor vart det tyvärr 0 poäng på :/

Medlem

Kunde de gamla spelen..

Medlem
Inaktiv
Medlem

Första försöket också!

12
Skriv svar