Elden Ring var 4 av de 5 bäst säljande spelen på Steam förra veckan

Robot
Elden Ring var 4 av de 5 bäst säljande spelen på Steam förra veckan
Medlem

Intressant att Destiny 2-expansionen hamnade såpass högt på listan. Hört bra omdömen om solokampanjen så det kanske är värt att kolla in.

Medlem

Steam deck med på listan tom.
Måste vara dom som beatällt inte fått levererad?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Solo kampanjen är väll delvis borta nu i Destiny 2?

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Solo kampanjen är väll delvis borta nu i Destiny 2?

Ja, jag tror att storyn i Forsaken och allt innan det är borta. Innehåll som jag har betalat för. Hoppas dom kan släppa det igen nu när Sony äger dom och dom kanske har lite mer kapacitet.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Jag fattar inte hur det då hänger ihop med "New and Trending" and "Top Sellers". Har hållit utkikt just efter Elden Ring, men har inte sett det på top 10 listan alls.

Gen
Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Ja, jag tror att storyn i Forsaken och allt innan det är borta. Innehåll som jag har betalat för. Hoppas dom kan släppa det igen nu när Sony äger dom och dom kanske har lite mer kapacitet.

Håller de fortfarande på med de där dumheterna? Fattar inte varför de tar bort saker. Om jag hade varit en ny spelare så hade jag velat ha möjligheten att köra vanillakampanjen och börja levla från lvl 1 som tidigare.

Så om jag skulle köpa Witch kampanjen idag så börjar jag med 1300 light och kan bara köra den DLCn men inget annat?

Medlem
Skrivet av Gen:

Håller de fortfarande på med de där dumheterna? Fattar inte varför de tar bort saker. Om jag hade varit en ny spelare så hade jag velat ha möjligheten att köra vanillakampanjen och börja levla från lvl 1 som tidigare.

Så om jag skulle köpa Witch kampanjen idag så börjar jag med 1300 light och kan bara köra den DLCn men inget annat?

Därför jag slutade (knappt påbörjade) spela Destiny. Ville ju lära mig från grunden men gick ju inte

Medlem
Skrivet av Gen:

Håller de fortfarande på med de där dumheterna? Fattar inte varför de tar bort saker. Om jag hade varit en ny spelare så hade jag velat ha möjligheten att köra vanillakampanjen och börja levla från lvl 1 som tidigare.

Så om jag skulle köpa Witch kampanjen idag så börjar jag med 1300 light och kan bara köra den DLCn men inget annat?

Vet inte exakt. Tror du börjar med Beyond Light kampanjen.
Samma här. Gillade att spela igenom kampanjen.
Hoppas dom släpper ett Destiny Legacy eller något.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Sen om spelet är bra, det är en annan femma.

Medlem

Spelet är ju helt fantastiskt, trist att de lider av en del problem främst på PC och att en hel del är missnöjda. Men plöjt 27 timmar i helgen och inte ens tagit mig an det första slottet än som i sig verkar vara enormt. Och har haft så fruktansvärt kul varenda minut av dessa 27 timmar. Det laggar ibland utan tvekan men resten av spelet väger upp så det rinner över enligt mig själv i alla fall.

Medlem

Hur spelar man på PC, äre mus och tangentbord som gäller? Finns det fps-mode?

Medlem

Ja spelet är helt underbart. 30+ timmar in och det känns fortfarande som om jag bara skrapat på ytan. Har hört mycket positivt om storleken mm på spelet. Vill bara spela mer!

Skrivet av kebbe:

Intressant att Destiny 2-expansionen hamnade såpass högt på listan. Hört bra omdömen om solokampanjen så det kanske är värt att kolla in.

Den är samma gamla vara som tidigare. Bra mekanik, tråkigt grind och RNG.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar