Det här spelar FZ i helgen - Vad spelar du?

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Fortsätter nöta Gears of War-serien. Är snart halvvägs in i Gears of War 2 och gillar det betydligt mer än det första spelet.

Min absoluta favoritserie i spel. Gears of War 2 är definitivt bäst och 3an ligger därefter. Sjukt bra serie. Rent tekniskt och ur ett gameplay-perspektiv är 4an och 5an ljusår bättre och roligare gunplay.

Medlem

Körde igenom Full Throttle Remastered igår och tänkte spendera några timmar med att städa upp de achievements som jag missade.

Medlem

Har fastnat i GT7, otroligt trevligt spel. Pausade Elden Ring för att testa och blev kvar. Innan Elden Ring pausade jag Horizon Forbidden West som också är otroligt bra. Dessa tre toppspel kommer hålla mig sysselsatt hela våren (FZ:s betyg på GT7 var för lågt )

Medlem

Horizon Forbidden West

FM-guru
F.d. Sisyr

Mestadels Elden Ring, men just ikväll blir det att köra något online/coop med vänner.

Medlem

Det blev jöttegamla doom på ps4 på en bar med tre vänner

Medlem

Elden Ring emellan nyhetssändningarna

Medlem

För mycket Elden ring tills jag behövde ta en paus men mer blir det idag.....

Medlem

Jag har nästan maxad karaktär i Dying Light 2 på PS5 och har spenderat många timmar på side quests och annat istället för storyn, men nu spelar jag vidare i storyn och närmar mig slutet känns det som.

Medlem
Skrivet av Brevfarfar:

Vet inte vad som hände, men kör just nu mass effect legendary edition och kan.. inte.. sluta!

Ja det är guld alla tre, men gillar nog första mest

Medlem

Elden ring denna helgen och alla helger resten av året.


signatur

Lenovo Legion Slim 5 R7-7/16/512/4060/165Hz 16"

Medlem

Destiny 2. Vaknade precis upp från Day 1 Raid sessionen. Vi kom till den sista bossen men då ville folk ge upp.

Medlem

Snöat in hårt på Kenshi.

12
Skriv svar