Babylon's Fall hade färre än 700 spelare vid släppet

Robot
Babylon's Fall hade färre än 700 spelare vid släppet

Babylon faller pladask.

Avstängd

Steamcharts är mycket användbar sida, kul att @Jonny Myrén hittat den

Och ja helt klart ett fiasko, de förväntade sig nog fyrsiffrigt åtminstone

Skribent
Skrivet av General White:

Steamcharts är mycket användbar sida, kul att @Jonny Myrén hittat den

Och ja helt klart ett fiasko, de förväntade sig nog fyrsiffrigt åtminstone

Absolut, men den här gången var det SteamDB

Medlem

Skaffade Bayonetta 2 och satte igång rätt peppad, då det ju fått väldigt bra recensioner osv...

Efter 45 minuter stängde jag av och avinstallerade... Maken till trams har jag sällan skådat
Jag störde mig så mycket på det att jag blev sugen på att viga ett år av mitt liv till att hata det spelet

signatur

subterranean homesick alien

Chefredaktör

Ja, herregud vilken besvikelse detta var!

Medlem

Ni som har spelat, är det live-service / mikrotransaktions-modellen som förstör spelet eller vad är orsaken?

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Skaffade Bayonetta 2 och satte igång rätt peppad, då det ju fått väldigt bra recensioner osv...

Efter 45 minuter stängde jag av och avinstallerade... Maken till trams har jag sällan skådat
Jag störde mig så mycket på det att jag blev sugen på att viga ett år av mitt liv till att hata det spelet

Men VA! Bayonetta är en av mina favorit spelserier haha. Så jävla goofy spel med riktigt rolig gameplay och bossarna är grymma. Bayonetta 2s introduktion är ju amazing! Finns få spel som är så wack.

Men ja det är ett väldigt speciellt typ av spel. Som God of War på LSD men är själv väldigt förtjust i såna här flummiga spel hehe

Kan se framför mig hur vissa kan sitta och bara "Vad i hela helvete är detta" när de spelar Bayonetta

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Som God of War på LSD

Mer på tusen kilo kokain, steroider och har 'pumpat' på gymmet kollades på Dragonball-Z fajter mixtapes som en galning före dom satte sig ner och började utveckla

Jag efter att ha startat Bayonetta 2:

Citat:

I felt like somebody was blowing a fireball in my face

signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar