Babylon's Fall hade färre än 700 spelare vid släppet
Steamcharts är mycket användbar sida, kul att @Jonny Myrén hittat den
Och ja helt klart ett fiasko, de förväntade sig nog fyrsiffrigt åtminstone
Absolut, men den här gången var det SteamDB
Skaffade Bayonetta 2 och satte igång rätt peppad, då det ju fått väldigt bra recensioner osv...
Efter 45 minuter stängde jag av och avinstallerade... Maken till trams har jag sällan skådat
Jag störde mig så mycket på det att jag blev sugen på att viga ett år av mitt liv till att hata det spelet
subterranean homesick alien
Skaffade Bayonetta 2 och satte igång rätt peppad, då det ju fått väldigt bra recensioner osv...
Efter 45 minuter stängde jag av och avinstallerade... Maken till trams har jag sällan skådat
Jag störde mig så mycket på det att jag blev sugen på att viga ett år av mitt liv till att hata det spelet
Men VA! Bayonetta är en av mina favorit spelserier haha. Så jävla goofy spel med riktigt rolig gameplay och bossarna är grymma. Bayonetta 2s introduktion är ju amazing! Finns få spel som är så wack.
Men ja det är ett väldigt speciellt typ av spel. Som God of War på LSD men är själv väldigt förtjust i såna här flummiga spel hehe
Kan se framför mig hur vissa kan sitta och bara "Vad i hela helvete är detta" när de spelar Bayonetta
Som God of War på LSD
Mer på tusen kilo kokain, steroider och har 'pumpat' på gymmet kollades på Dragonball-Z fajter mixtapes som en galning före dom satte sig ner och började utveckla
Jag efter att ha startat Bayonetta 2:
I felt like somebody was blowing a fireball in my face
subterranean homesick alien