Det slutna alfatestet av Overwatch 2 är nu igång

Robot
Det slutna alfatestet av Overwatch 2 är nu igång

Anmäl er för en chans att delta i kommande betatester.

#Blizzard, #Overwatch-2, #nyhetstips


Medlem

Fick en inbjudan nu faktiskt, kul ska testa!


signatur

IDKFA

Medlem

Jag har anmält mig, hoppas man får en chans att testa.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Fick en inbjudan nu faktiskt, kul ska testa!

Det var intressant, är du någon sorts profil inom spelet eller har en annan kontakt till OW/Blizzard?

Medlem

Inte förstått poängen sedan det utannonserades, ser ju likadant ut som det första. På typ alla plan eller missar jag något? Får cashgrabvibbar.

Medlem
Skrivet av jocksson:

Inte förstått poängen sedan det utannonserades, ser ju likadant ut som det första. På typ alla plan eller missar jag något? Får cashgrabvibbar.

Det är högre detaljnivå på karaktärer, och en helt ny ljudmotor, game modes är utbytta, och det har gått över till 5v5 från 6v6 så en ombalansering och/eller omdesign av 30+ hjältar. Och med det sagt så är det gratis...(om du har ettan).

Medlem
Skrivet av Denper:

Det är högre detaljnivå på karaktärer, och en helt ny ljudmotor, game modes är utbytta, och det har gått över till 5v5 från 6v6 så en ombalansering och/eller omdesign av 30+ hjältar. Och med det sagt så är det gratis...(om du har ettan).

Är du säker på att det är gratis om man har ettan? Aldrig hört att det skulle vara så och Googling indikerar att de är en separat release. Dock sa de långt tillbaka att de med ettan kunde spela vissa delar med de som har tvåan. Fast det var ju flera år sedan nu.

Medlem
Skrivet av Mox+:

Det var intressant, är du någon sorts profil inom spelet eller har en annan kontakt till OW/Blizzard?

Nej inte alls, jag var väldigt trött i morse och läste fel i mailet haha. Får rätta in mig i ledet med resten av pöbeln och vänta troget som alla andra...


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Pettor:

Är du säker på att det är gratis om man har ettan? Aldrig hört att det skulle vara så och Googling indikerar att de är en separat release. Dock sa de långt tillbaka att de med ettan kunde spela vissa delar med de som har tvåan. Fast det var ju flera år sedan nu.

PVP kommer att vara gratis men storydelen är det som egentligen är tvåan.

Sen vet jag inte om grafikuppdateringarna kommer till ettan, men det kanske någon annan kan svara på.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

PVP kommer att vara gratis men storydelen är det som egentligen är tvåan.

Sen vet jag inte om grafikuppdateringarna kommer till ettan, men det kanske någon annan kan svara på.

Allt som har med PvP att göra blir gratis för de som äger 1:an. Det inkluderar den ”nya” spelmotorn med alla grafiska förbättringar.

Allt med PvE säljs som ett nytt spel.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Nej inte alls, jag var väldigt trött i morse och läste fel i mailet haha. Får rätta in mig i ledet med resten av pöbeln och vänta troget som alla andra...

Fattar! Blev lite förvånad först

1
Skriv svar