Du kan fortfarande inte köpa GTA V från PS Store-hemsidan

Robot
Du kan fortfarande inte köpa GTA V från PS Store-hemsidan

Men från konsolen funkar det som det ska.

#gta-v


Medlem

Hittar inte PS5 versionen på appen. Äger Ps4 versionen.

Medlem

Jag hittar inte ps5-versionen i affären på konsolen. Har tagit hem online-delen gratis men hittar inte kampanjen. Laddar hem online-delen nu för att se om det går att komma åt därifrån, den är på 86 gb.

Måste jag ha ps4-skivan i för att få ps5-versionen för en hundring?

Edit: kunde köpa kampanjen ”in game” för 104kr, får det vara värt

Medlem

Hittar inte PS5 versionen varken via appen eller PS Store. Står PS5 men är gratis och laddar ner PS4 versionen.

Detta måste vara den rörigaste releasen jag har varit med om.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Flower Knight:

Jag hittar inte ps5-versionen i affären på konsolen. Har tagit hem online-delen gratis men hittar inte kampanjen. Laddar hem online-delen nu för att se om det går att komma åt därifrån, den är på 86 gb.

Måste jag ha ps4-skivan i för att få ps5-versionen för en hundring?

Edit: kunde köpa kampanjen ”in game” för 104kr, får det vara värt

Va lite lurigt, stod gratis först, tänkte att dom kanske bjussa på skiten om man är prenumerant på PSnow och/eller PSplus, men icke.
104 kr va dock inte så farligt, har aldrig spelat klart det, min PS3 kraschade när jag kommit en betydande del och minns det ändå som att det roade mig så för det priset köper jag det gärna igen till en konsol två generationer senare.

Medlem
Skrivet av AgamemnoN:

Va lite lurigt, stod gratis först, tänkte att dom kanske bjussa på skiten om man är prenumerant på PSnow och/eller PSplus, men icke.
104 kr va dock inte så farligt, har aldrig spelat klart det, min PS3 kraschade när jag kommit en betydande del och minns det ändå som att det roade mig så för det priset köper jag det gärna igen till en konsol två generationer senare.

Jag spelade igenom det på PS3, tycker också det är värt en hundring för att få det till PS5. Kanske aldrig spelar igenom det men det är ”kul å ha” som man säger

1
Skriv svar