Humble Bundle-spel skänkes!

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Tar gärna Skullgirls 2nd Encore

Ett år gammal tråd, typ.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Ett år gammal tråd, typ.

Attans! Visst var det en sånn här giveaway-tråd förra året.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Har också en massa humble bundle-nycklar till övers.

Vi börjar med 80 Days
och
A Story About My Uncle

Skrivet av Loxus:

Har också en massa humble bundle-nycklar till övers.

Vi börjar med 80 Days
och
A Story About My Uncle

Tar gärna "Story" om den finns kvar


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Loxus:

Ett år gammal tråd, typ.

Well, just det spelet är ju inte överstryket så kanske går att knipa ändå

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Tar gärna Skullgirls 2nd Encore

Du har PM med din cd-key! Hoppas den funkar


signatur
Medlem
Skrivet av Loxus:

Ett år gammal tråd, typ.

Må så vara men jag läser ändå det som skrivs


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Må så vara men jag läser ändå det som skrivs

Läste lite i tråden igår efter att jag hade kapat den och ser att du hatar när folk gör så så hoppas du inte känner alltför starkt förakt mot mig nu

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Läste lite i tråden igår efter att jag hade kapat den och ser att du hatar när folk gör så så hoppas du inte känner alltför starkt förakt mot mig nu

Well.. det är imo faktiskt ganska otrevligt när folk kapar andras trådar..


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:

Well.. det är imo faktiskt ganska otrevligt när folk kapar andras trådar..

Förstår, det var slött av mig, men å andra sidan hittade i alla fall en ny person hit och fick ett spel så det är ju inte bara av ondo (tycker jag vi kan se det som)

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Du har PM med din cd-key! Hoppas den funkar

Tackar så hjärtligt!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Well.. det är imo faktiskt ganska otrevligt när folk kapar andras trådar..

Så länge det håller sig till topic så har man ingen ensamrätt till trådar på ett öppet forum

Medlem
Skrivet av Loxus:

Så länge det håller sig till topic så har man ingen ensamrätt till trådar på ett öppet forum

Så du menar alltså att om du tex gjorde en försäljningstråd och någon kapar tråden genom att skriva att de har samma sak till salu fast billigare så vore inte det ganska otrevligt av dem?

Det är ju faktiskt lite störande när det dyker upp en grön symbol och jag tror att någon har skrivit till mig i min tråd men så är det någon som har skrivit till någon helt annan istället för att göra en egen tråd där de ger ut sina egna nycklar. Och vips så har jag slösat bort min tid som jag istället hade kunnat spendera på någon som faktiskt vill ha ett spel av mig i min tråd.


signatur
Medlem

Jag tar gärna X-Morph: Defense + European Assault, Survival of the Fittest, and Last Bastion DLC om det finns kvar 😀

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Så du menar alltså att om du tex gjorde en försäljningstråd och någon kapar tråden genom att skriva att de har samma sak till salu fast billigare så vore inte det ganska otrevligt av dem?

Det är ju faktiskt lite störande när det dyker upp en grön symbol och jag tror att någon har skrivit till mig i min tråd men så är det någon som har skrivit till någon helt annan istället för att göra en egen tråd där de ger ut sina egna nycklar. Och vips så har jag slösat bort min tid som jag istället hade kunnat spendera på någon som faktiskt vill ha ett spel av mig i min tråd.

Bara onödigt att det skapas en massa trådar där en person ska lämna ut nycklar, så ja, det är sånt man får leva med. Det är så forum fungerar.

Å andra sidan såg jag inte att tråden ligger i Köpes & Säljes förrän nu. Kan hålla med om att det är skillnad på säljtrådar, även om detta inte var det riktigt.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Bara onödigt att det skapas en massa trådar där en person ska lämna ut nycklar, så ja, det är sånt man får leva med. Det är så forum fungerar.

Å andra sidan såg jag inte att tråden ligger i Köpes & Säljes förrän nu. Kan hålla med om att det är skillnad på säljtrådar, även om detta inte var det riktigt.

Det var ett exempel bara.. Vi lämnar det där. Du har din åsikt och jag har min. Agree to disagree osv.


signatur
Skriv svar