Nytt Prince of Persia och en Immortals Fenix Rising-uppföljare på gång?

Robot
Nytt Prince of Persia och en Immortals Fenix Rising-uppföljare på gång?

Ubisoft lovar massiv visning, kanske blir det runt E3-tider.

#Ubisoft, #prince-of-persia


Medlem

En Immortals-uppföljare hade varit trevligt! Älskade första spelet.

Medlem

Hoppas det stämmer. Jag skulle vilja se både ett nytt Prince of Persia och en uppföljare till Immortals. Jag tyckte Immortals var överraskande kul. Lite bättre humor hade väl inte skadat kanske.

Skribent

Gärna mer Immortals, det var en frisk och färgglad fläkt även om den var stöpt i Ubisoft-mallen på alla sätt och vis.

En reboot på Watch Dogs. Idén är kul, det första och andra hade många brister, men gjorde samtidigt mycket bra. Del 3 , nja.

Prince of Persia (2008-versionen) hade jag gärna sett en uppföljare till. Och kanske en rapport kring vad som faktiskt händer med Beyond Good & Evil 2.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Might and Magic, Settlers och Prince of Persia är IPn Ubisoft inte borde äga.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Immortals var mycket bättre än vad jag förväntade mig. Hoppas absolut på mer i den serien.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Ge mig ett linjärt, sandlådefritt Splinter Cell och jag är lycklig!

Skribent
Skrivet av Jozo:

Ge mig ett linjärt, sandlådefritt Splinter Cell och jag är lycklig!

Jag vill inte ha linjära banor utan öppna banor som i hitman 2 och 3. Inte Open world, men att du t.ex. har i uppdrag att infiltrerar en byggnad och då finns byggnaden där med alla rum, vrår och ingångar. Sen är det upp till mig att hitta vägar in och göra uppdraget på mitt sätt.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Det kan jag gå med på! Bara det inte är en stor sandlåda med utposter. Uppdrag i olika miljöer som i hitman blir bra

1
Skriv svar