Suicide Squad försenas till 2023

Robot
Medlem

Inte så otippat. Deras senaste spel var väl dock Arkham VR och inte Knight?

Avstängd

Jag älskar verkligen Arkham-serien, men detta ser verkligen inte bra ut. Får ingen nextgen-känsla överhuvudtaget och tonen känns oseriös och motbjudande ut. Ska inte vara allt för negativ såklart då jag inte testat spelet, men just nu står hypemätaren i ölfrysen tyvärr.

Medlem
Skrivet av laneg:

Jag älskar verkligen Arkham-serien, men detta ser verkligen inte bra ut. Får ingen nextgen-känsla överhuvudtaget och tonen känns oseriös och motbjudande ut. Ska inte vara allt för negativ såklart då jag inte testat spelet, men just nu står hypemätaren i ölfrysen tyvärr.

Kan inte annat än att hålla med till 110%.

Medlem

Hoppas verkligen detta blir bra. Gillar alla Arkham spel inklusive Origins väldigt mycket. Hoping for the best!

Medlem

gillade också Arkham serien men detta spel känns tramsigt på nå sätt.
Alldeles för glättigt, pastellfärgat och barnsligt, vågar man inte satsa på mörk setting längre som Arkham var ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nu är det ju typ tidigast ett år kvar så ni kanske inte ska ta ut för mycket i förskott.

Men jag tycker faktiskt att det ser rätt trevligt ut, tråkigt att ni har så negativ uppfattning.
Det verkar ju vara rätt bra röstskådespeleri och jag gillar karaktärsdesignen.

Lite lurigt med att många var väldigt negativa till Guardians of the Galaxy, men vart ju sedan positivt överraskade.
Studion är ju också väldigt kompetent, som många redan vet.

Skrivet av Molotov:

gillade också Arkham serien men detta spel känns tramsigt på nå sätt.
Alldeles för glättigt, pastellfärgat och barnsligt, vågar man inte satsa på mörk setting längre som Arkham var ?

Batman passar ju bäst i mörker med tragisk bakgrund för både hjälten och karaktärerna.
Suicide Squat är mer öppet för inslag som du nämner, fast också med mörk humor inblandat.
Jag tror att spelet skulle bli lite för grått i Arkham stil, men inslag av mer seriösa karaktärer får gärna dyka upp.

Jag tror att om man tar till exempel Harley på för stort allvar så tappar man en del av karaktärens dynamik.
Hennes historia är ju väldigt djup och tragisk, men hennes sätt att hantera det hela på skapar en väldigt rolig och intressant karaktär.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Nu är det ju typ tidigast ett år kvar så ni kanske inte ska ta ut för mycket i förskott.

Men jag tycker faktiskt att det ser rätt trevligt ut, tråkigt att ni har så negativ uppfattning.
Det verkar ju vara rätt bra röstskådespeleri och jag gillar karaktärsdesignen.

Lite lurigt med att många var väldigt negativa till Guardians of the Galaxy, men vart ju sedan positivt överraskade.
Studion är ju också väldigt kompetent, som många redan vet.

Batman passar ju bäst i mörker med tragisk bakgrund för både hjälten och karaktärerna.
Suicide Squat är mer öppet för inslag som du nämner, fast också med mörk humor inblandat.
Jag tror att spelet skulle bli lite för grått i Arkham stil, men inslag av mer seriösa karaktärer får gärna dyka upp.

Jag tror att om man tar till exempel Harley på för stort allvar så tappar man en del av karaktärens dynamik.
Hennes historia är ju väldigt djup och tragisk, men hennes sätt att hantera det hela på skapar en väldigt rolig och intressant karaktär.

Jo jag känner till karaktärerna, jag tycker dock man borde gå på mörkare stil än detta.
Man borde ha arbetat om dom.
Känns som sagt alldeles för färgglatt och fräcka kommentarer mm från karaktärerna.
Fick typ Saints row och fortnite känsla på nå sätt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar