1år utan spel!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Har @Lasrod lämnat landet ännu? Har han återfallit i spel? Har många frågor nu!

私は日本にいます。 まだゲームはありません。🎌

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Har @Lasrod lämnat landet ännu? Har han återfallit i spel? Har många frågor nu!

Jag försökte så tappert att locka ner @Lasrod i fördärvet igen, men inte ens en guidad tur i Akihabara kunde få han på fall. Jag får väl bryta ner honom över tid istället.

Om man bortser från det misslyckandet så var det väldigt trevligt att ha en mini FZ-meetup i Tokyo!

Medlem
Skrivet av VirtualBoost:

Jag försökte så tappert att locka ner @Lasrod i fördärvet igen, men inte ens en guidad tur i Akihabara kunde få han på fall. Jag får väl bryta ner honom över tid istället.

Om man bortser från det misslyckandet så var det väldigt trevligt att ha en mini FZ-meetup i Tokyo!

Haha! Ja det var mycket trevligt med en FZ meet up i Tokyo. 😉 Så galet mycket spel- och teknikrelaterade grejer det finns i Akihabara.

Mycket trevligt och förhoppningsvis blir det många fler FZ meetup o Tokyo framöver! 😁

Frilansare
Skrivet av VirtualBoost:

Jag försökte så tappert att locka ner @Lasrod i fördärvet igen, men inte ens en guidad tur i Akihabara kunde få han på fall. Jag får väl bryta ner honom över tid istället.

Om man bortser från det misslyckandet så var det väldigt trevligt att ha en mini FZ-meetup i Tokyo!

Häftigt! Bra att ni representerar i Japan. Vi har få följare där...

123
Skriv svar