FZ Play - Elden Ring med Efsta Havsbringa

Robot
FZ Play - Elden Ring med Efsta Havsbringa
Medlem

Härligt 😄! Man hinner ju se en stund iaf. Va visst nått annat 20.45 sen 🤔.

Medlem

Skulle ni inte ha 3 stycken som streamar? Känns som det alltid bara är samma person eller har jag missat något?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cane:

Skulle ni inte ha 3 stycken som streamar? Känns som det alltid bara är samma person eller har jag missat något?

Vi har tre stycken som streamar. Wakkaah, mig själv och Mirror_hime. Dock kör Wakkaah lite mer än oss andra två


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Cane:

Skulle ni inte ha 3 stycken som streamar? Känns som det alltid bara är samma person eller har jag missat något?

Just denna elden ring serie är det våran wakkaah som styr, dom andra spelen känns ganska jämnt fördelade ☺️


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Fantastisk stream ikväll, ja som vanligt då! Hoppas det inte dröjer allt för länge till fortsatt äventyr med Efsta!


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Skull gärna titta men vill inte bli spoilad. Håller själv på att spela Elden Ring.

Medlem
Skrivet av stephan900:

Skull gärna titta men vill inte bli spoilad. Håller själv på att spela Elden Ring.

Efsta har inte kommit så långt i sitt äventyr, så om du spelat 5-10 timmar så är det relativt spoilerfritt


signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Underhållande stream med Wakkah och Efsta!
Lärde mig mycket mer om Elden Ring!
Fick t.o.m. höra en repris på "DÖÖDSPIISKAN" från https://www.twitch.tv/videos/1306686941?t=01h48m20s

Ikväll: https://www.twitch.tv/videos/1440384351?t=01h48m42s

Moderator

Du kan se Uberpwnage2.0 live imorgon kväll och Mirror_hime på lördag kväll! Båda startar 20:00.

Moderator

Tack för ikväll världens bästa community! Det är ett nöje att fortsatta Efstas äventyr med er! Den utlovade emoten finns redan tillgänlig!

International
Man of Mystery

Grymt bra stream, som alltid. Personligen tycker jag Wakkaah gör sig allra bäst på svenska, roligare och känns mer personligt.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Chefredaktör
Skrivet av Wakkaah:

Tack för ikväll världens bästa community! Det är ett nöje att fortsatta Efstas äventyr med er! Den utlovade emoten finns redan tillgänlig!

Efterlängtade Efsta-emotes! Snyggt!

Medlem

Som nybliven Twitch-kollare, (tack FZ play) så följer jag Wakkaahs resa i elden ring, Kan ni inte namnge de olika streamavsnitten med "del 1" "del 2" osv, så är det enklare att hitta avsnitten man ska kolla på.

Kanske bara jag som är boomer och lider av detta?

Medlem

Ere bara jag eller är 'Hoarfrost Stomp' rätt OP?

Jag har lagt restriktioner på mig själv nu att inte använda den alls.. För började kännas som att jag bara sprang runt och Hoarfront Stompade skiten ur hela skiten


signatur

subterranean homesick alien

Moderator
Skrivet av Tratt:

Som nybliven Twitch-kollare, (tack FZ play) så följer jag Wakkaahs resa i elden ring, Kan ni inte namnge de olika streamavsnitten med "del 1" "del 2" osv, så är det enklare att hitta avsnitten man ska kolla på.

Kanske bara jag som är boomer och lider av detta?

Kul att höra! Jag laddar upp alla avsnitt på Youtube efter hand med nummer i titlent. Där kan du kolla på alla avsnitt du missar i rätt ordning

Moderator
Skrivet av Anton Q:

Ere bara jag eller är 'Hoarfrost Stomp' rätt OP?

Jag har lagt restriktioner på mig själv nu att inte använda den alls.. För började kännas som att jag bara sprang runt och Hoarfront Stompade skiten ur hela skiten

Allting som är over powering låter som att det passar väl i Efstas arsenal. Var kan vi dra i oss denna magiska kraft?

1
Skriv svar