Starfield-marknadsföringen börjar puttra - Läs utvecklarintervju

eld
Medlem
Skrivet av Slimebeast:

De här videorna som släppts om Starfield ger en så skön känsla. 😅

Nej men jag tycker att i grunden gör Todd bra spel.

Fallout 76 har inget med riktiga Bethesda att göra (ett helt annat team, resten av Bethesda hjälpte bara att slutföra projektet i tid).

Fallout 4 var en besvikelse efter det briljanta Fallout New Vegas, dåTodd valde istället att göra Fallout 4 slätstruket och anpassat till den stora massan. Fallout 4 var dock trots besvikelsen ett bra spel.

Jag tror helt enkelt att Todd lärt sig av misstagen från Fallout 4. Starfield har länge varit hans drömprojekt, hans egen skapelse, hans baby.

Medans fallout 4 fall efter i vissa delar av spelet, så gjorde det ändå framsteg jag uppskattade som att göra allt skräp användbart i världen, att kunna bygga, att kunna modifiera vapen och rustningar.

Byggandet är ju verkligen inte fallout på något sätt, men det är ändå en väldigt populär feature hos nya fans.

Dessa är saker som vi garanterat kommer se mer av i starfield.

Medlem
Skrivet av eld:

Medans fallout 4 fall efter i vissa delar av spelet, så gjorde det ändå framsteg jag uppskattade som att göra allt skräp användbart i världen, att kunna bygga, att kunna modifiera vapen och rustningar.

Byggandet är ju verkligen inte fallout på något sätt, men det är ändå en väldigt populär feature hos nya fans.

Dessa är saker som vi garanterat kommer se mer av i starfield.

Hoppas verkligen det! Jag tycker om sånt där.

Medlem
Skrivet av eld:

Medans fallout 4 fall efter i vissa delar av spelet, så gjorde det ändå framsteg jag uppskattade som att göra allt skräp användbart i världen, att kunna bygga, att kunna modifiera vapen och rustningar.

Byggandet är ju verkligen inte fallout på något sätt, men det är ändå en väldigt populär feature hos nya fans.

Dessa är saker som vi garanterat kommer se mer av i starfield.

Ja absolut! Askul med byggandet. Det måste vi få både i Starfield och Elder Scrolls 6.


signatur

Memento Mori

12
Skriv svar