Vinn biobiljetter till Sonic the Hedgehog 2!
Jag vill vinna!
När folk frågade om vem som var min idol när jag var liten svarade jag Sonic! Ville vara kompis med Sonic för han var så cool och ville också byta namn till Sonic vid ett tillfälle i livet.
Hade det lite fattigare Sonic 2 på Master System, och kom nästan aldrig förbi den andra världen för fattade inte hur man flög hängglidaren. När jag väl lyckades dog jag snabbt på nästa bana vilket var den hemska vattenbanan där man flöt runt i bubblor.
Magiskt spel dock.
Jag minns att sonic 1 följde med mega driven när jag fick den i julklapp när jag var liten. Därefter var det självklart att köpa 2an och trean med knuckles har även spinoffen spinball
Soic satam som gick på barntrean var också riktigt kul och spännande.
Vore nice att vinna Minns att jag såg morsan sitta i skräddarställning framför vår "sega master system?" och lira Sonic the hedgehog. Tror aldrig att hon klarade hela spelet dock. Det var nog där mitt spel intresse väcktes helt. Jag minns att jag klarade spelet tillslut efter många veckors nötande
Då har har vi dragit vinnarna i tävlingen!
Grattis säger vi till följande:
2 st Biobiljetter & Leksaker:
Retal
2 st Biobiljetter:
etz
Ramatosh
Gregerory
Fatmajk
Om du är en av vinnarna:
Skicka ett mail till: daniel@fz.se med era kontaktuppgifter (Namn, adress, mail, telefon & forumnamn)
Stort tack till alla andra som var med i tävlingen! <3
Då har har vi dragit vinnarna i tävlingen!
Grattis säger vi till följande:
2 st Biobiljetter & Leksaker:
Retal
2 st Biobiljetter:
etz
Ramatosh
Gregerory
Fatmajk
Om du är en av vinnarna:
Skicka ett mail till: daniel@fz.se med era kontaktuppgifter (Namn, adress, mail & telefon)
Stort tack till alla andra som var med i tävlingen! <3
Fan va kul, jag vann! Nu blir grabben nöjd kan ja lova!